6 Mart 2017 Pazartesi

Mia'nın Cupcakeleri


Günaydınnn... 

Örgü örmenin en güzel yanı insanı dinlendirmesidir değil mi?  Peki ya yaptığına değer verenleri görmek? Gerçekten paha biçilemez..... Beni en çok mutlu eden şey budur. Geri dönüşler aldığımda o kadar çok mutlu oluyorum ki ağzım kulaklarımda tüm gün sırıtık gezebiliyorum. :D 

Beğenilmek ve övgü almak, egomda tavan yapabiliyor..^^' İşte bu yüzden yaptığım işleri satmayı seviyorum. 


Bu güzellikleri Mia için yapmıştım. Aslında sipariş olan sadece cupcaklerdi. Arkasındaki tavşanı bir kaç sene önce benden satın alıp hediye etmişlerdi halamlar. O arkada görünmeyen turuncu tilkiyi ben hediye olarak vermiştim. 

Asla kargolarımı boş yollamam, illaki içerisine bir minik hediye koyarım. Buda satıcı stratejisi diyelim. ^^ İşe yarıyormu derseniz, tabiki hayııırr! ona rağmen satışlar azınlıkta ama olsun böyle de mutluyum az olsun kıymet veren olsun değil mi ama :D 

Kurabiye standında cupcakeler fena olmamış ha ... Dekor amaçlı kendıme de bir iki yapsam fena olmayacaklar :) :) Ne dersiniz? 


8 yorum:

  1. Ellerine sağlık Nikim çok güzeller ama bende kurabiye vb. gereksiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanilacak yer bulursan degil bence :) ama cilginlik isi oldugu dogru. Ticaret olarak dusunuyorum ben 😂😂

      Sil
  2. Güzel dekor olmuş bende sevmiştim yaptığın zaman ama tabi sıra gelmedi yapmaya o başka :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo bende beni bekleyen ne pastalar var bir bilsen. Gerceklerinden maketlerine sira gelmiyor. :)

      Sil
  3. Cupcakelere bayıldım! O ne şeker bir görüntü olmuş öyle. İnsanın yiyesi gelir bunları gördükçe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Gercek gibiler degil mi ? Sunumda harika gorunuyorlar:)

      Sil
  4. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hosgeldiniz. En kisa zamanda ilgilenecegim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma