1 Mart 2017 Çarşamba

Amigurumi - Baykuş

Merhabalar... 

Uppsss!!! Fazla uzak kalmışım yine , önceliğimi başka yerlere verince buradan uzaklaşır oldum. Kendimi silkeleyip hızlı bir giriş yapmam lazım.. 

Son zamanlarda örmekten en çok zevk aldığım oyuncağım. Asla bıkmayacağım bir model. Üstelik serrii halde değişik halleri ilede baya bi buralarda olacağa benziyor. Baykuş adı altında yeni bir etiket oluştursam iyi olacak. 

Ayşe ile bayadır aklımızda olan baykuş örme sevdasını sonunda icraata döktük. Biraz da bir birimize gaz vererekde olsa ortaya bu şirincikleri çıkardık. Her ne kadar aynı başlayıp, birbirimizden tüyolar da alsak ikimizin baykuşu farklı oldu. Herkesin kendince örme stili var ondan sanırım. 


Ayşe sayesinde "krokodil" modelini öğrendim. Bu baykuşun göbek kısmındaki ayrıntının ismi. Az başını şişirmedim, kaç kere ördüm söktüm..Sonra youtube sağolsun ordan modelin yapılışını inceleyince ne kadar da basit olduğunu, benim taaa nerelerde gezdiğimi keşfettim. Biraz basit düşünmem gerekiyormuş^^' 

Herşey de zorluk beklediğim için önümdeki kolaylıkları bazen göremiyorum. Sizlere de oluyor mu? Sanırım bu hayattaki her şey için geçerli :) 

Yeni bir teknik, yeni bir model, yeni bir ben .... :) Bu aralar farklı işlere de el attım sırayla geliyor onlarda takipte kalın..... Baykuşumuza önden yorumlarınızı alalım.. Aslında fikirlerinize de açığım mesela renk olarak, aksesuar ekleyerek yada bambaşka bir sey... aklınıza ne geliyorsa yönlendirme yaparsanız sevinirm... :) 

8 yorum:

  1. Çok hoşş olmuş. 😊Bayaa da uzak kalmısız senden, bızlerı sensız bırakma 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.ben genelde takip edilmiyorum diye dusunuyordum :) utandim simdi kendimi toparlayim :)

      Sil
  2. Hoşgeldin, sefalar getirdin... Baykuşu gri, soft mavi veya yeşille dene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himmm guzel bana bunlarla gel bacisi.. Evi baykusa bogmak istiyorum suan :) bunlari gorunce baykus askim kabardi :)

      Sil
  3. Bayılıyorum ben sizin bu oyuncak örgülerinize. Çok harika ya. :D Ellerinize sağlık. ^^ Örnek olarak dizi - film karakterlerinin chibi hallerini yapabilirsiniz. Örneğin; Harry Potter karakterleri. :D Bu arada soru sormak istiyorum fakat mail adresiniz blogda yazmıyor. Benim ki birkisaningunlugu@gmail.com bana dönüş yaparsan çok sevinirim. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chibilerden yola cikarak karakter yapiyorum aslinda. Simdi.mesela.anime.karakteri kaneki ken yapiyorum. Harry potter bende dusunuyorum. Ama biraz seriyi toparlamak lazim. Her turlu sosyal medyada amigurumi cenneti yazarsan cikarim. Instagramdad aha cok.aktifim. ayrica mail atacagim. :)

      Sil
  4. Can baykuşlarımız bizim yaaa aynı başlayıp farklı bitirmek ben fazlaca resme odaklandım sanırım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda bizim farkımız ayşe :) iki çesit baykuş cıktı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma