7 Şubat 2017 Salı

Parmaksız Eldivenim ^^

Benim gibi parmaksiz eldivenleri sevenleriniz var mı ?

Eldivenin amacı parmakları korumaktır biliyorum ama, parmaksiz eldivenler daha bi dikkatimi çekmiştir her zaman. O parmaklar soğuk kış günlerinde donmuyor mu, donuyor elbette ama o zamanlar takmamaya özen gösteriyorum:)

Bu eldivenlerin en büyük avantajı eli daha rahat kullandırması, telefon, bir şeyler alıp verirken..vs..



Şiş örgüsü bilsem neler yapacağım bir bilseniz malzesef elden gelmiyor. Bende beğendiğim modelleri anneme attım sağ olsun iki sene sonra da öre örmüş oldu ^^

Yalnız bu sene de örmeseydi artık söylenmelerim başka boyuta geçebilirdi :) Bu sene kullandım eldivenimi .. Bir de ayşenin baykuşlu parmaksız eldiveni vardı. İkisi bu kış bana baya bi eşlik etiiler.. Şimdi aklımda bir model daha var onuda ben kendime öreceğim. Herkes ördüğü için azcık arayı açayım dedim.

Sizin tercihiniz nasıl eldivenler? ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma