22 Ocak 2017 Pazar

Penguen Sapka

Heeeyyy :)

Ben geldim.. yoğunluğumu atlatıyım bloğa öyle zaman ayıracağım derken arayı fazla açtım sanırım.... Sosyal medyada fazlaca önde gidiyorken burayı da yetiştirelim gündeme.. Her ördüğümün ayrı hikayesi olduğundan toplu resim atmayı sevmiyorum, o yuzden tek tek yazmaya devam sizleri sıkmadan ara ara ataağım..

Yine bir şapka ile yola devam;



Baykuş şapka ' dan sonra birde çok sevdiğim arkadaşım Emine ' nin penguen şapka etkinliğine katıldım.. Hem çabuk bitiyor hemde çok eğlenceli şapka örmesi.. Ben yine boyut tutturamayınca birde büyük boyutta öreyim dedim.

Yeğenime minion öreceğim ama kafa yapısını hala oturtamadım. Bugun elime ipimi tığımı alıp gidecem ölçerek örüyüm bu böyle olmayacak. Yoksa süründürecem elimde . Kuzum şapkasız kaldı..

Benim elimden çıkan şapka da bu oldu. Sizlerde örmek isterseniz Emine ' nin instagram hesabı burada :  https://www.instagram.com/eminedenyansiyanrenkler/

Biraz aşağılara inip baykuş şapka modelinin altında tarifine ulaşabilirsiniz. Üstelik erkek versiyonuda var. Arkadaşımı takibe almayıda unutmayın efendim ...

8 yorum:

  1. Ya ben çok seviyorum böyle şeyleri 😃 yapamadıgım için almıştım 😃 valla harika olmuş.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Tarif oldugu surece yaparsiniz ya zor degil ^^

      Sil
  2. Sen nasıl tatlı bir penguensin böyleeee :) Elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiinnn tesekkur ederim :) rabbim dert vermesin :)

      Sil
  3. çok sevimli görünüyor. bayıldımmm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma