5 Aralık 2016 Pazartesi

Tıg İsi Boyunluk

Havalarda soğuğu göstermiş oldu atkı şapkalar çıktı piyasaya. Her ne kadar önceden "ne gereği var hazırı dururken örmem" dediğim atkı/boyunluk ne varsa bu sene gözüme takılıyorlar örme iştahı uyandırıyorlar bende.

 Elim tığ işine yatkın olsada şiş işinde acemiyim hatta bilmiyorum. Düz zincir örmesini biliyorum sanırım. Onunlada çok eskiden bir bebek yeleği başlamıştım ön iki parçası uzun ve geniş, arka kısmı ise enden geniş boydan dar olmuştu. Nasıl becerdim ben bile bilmiyorum. :) Çok sıkı örüyormuşum o yuzden de keselik pozisyonundaydı ^^


Şiş kariyerimi orada sonlandırmıştım. Tığ ile güzel anlaşıyoruz biz üstelik, elim sıkı ise kalın tığ ile durumu kurtarıyorum. Roseverose sayfasında tığ işi bayunluğu görünce dayanamadım. Kendime diye başladım ablama hediye ettim. Sırada diğer kardeş ben ve kuzenim var. Örmesi çok zevkliydi hızımı alamayıp herkese söz verdim.

Bir günde biten bir model olduğundan hiç bir zorluğu yok. Üstelik bu sayede yeni bir teknikde öğrenmiş oldum " zincirsiz başlama tekniği" Amigurumide sıkca kullanabileceğim bir teknik. Örmek isteyenleri sevgili roseverose Gülten hanımın sayfasına beklerim. En son tığ işi parmaksız eldiven ördürüyordu bir ara onada el atmayı düşünüyorum. Parmakız eldivenlere bayılıyorum..

Sarahjıo ile ilk tanışma kitabım. Kerime'ciğim sağolsun, zevkim dışında bir kitap olsa da diğer kitaplarını merak ediyorum. Evdekileri bitirince diğer kitaplarını da denemek istiyorum.

Yorumlarınızı eksik etmeyin ve ayrıca evet sayfamda gördüğünüz her ürünü yapıp satıyorum. ^^

12 yorum:

  1. rengi bi harika ablan güle güle kullansın :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler efendim yapıyım kız sana da :D

      Sil
  2. Benim saba boyunluk sözüm var biliyorum aklımda öreceğim, iki de bir şu boyunluğu gösterip hatırlatmasana yahu :D
    Herkese söz vermişsin madem bana da ör ahahaha :D :D
    Kerimeciğin gurban olsun sana, Sarah Jionun Agapi ve kelebekler adasını merak ediyorum bende :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahahhaha iştaha gelirsin belki :) şaka bir yana 3 sene de beklerim ben onu :D örüyüm kuzum renk belirle.. sıraya vuralım keroo sen oku ben dönerim sana :)

      Sil
  3. Teyzemin kitaplığında yer alıyordu Böğürtlen Kışı,
    Genelde o romantizm konulu kitaplar alır, bense polisiye ve bilim kurgu.
    Arada bir kitaplarımızı takas eder okuruz. Benim için fazla duygusallıdır, sıkılırım diye hiç yanaşmasam da, ismi oldukça ilgimi çekmişti. Özellikle şu kış ayları blogunda kitabı yeniden görünce merak etmedim değil. Okur da beğenirsen düşünceni söyleyebilir misin zahmet olmazsa Nihan. Kitap yorumlarına epey ilgi duyarım, bir internetteki satış sitelerinde ki kitap tanıtımlarından ziyade, blog yorumları daha hoşuma gittiğinden genelde bir blogger arkadaşım okumuş mu acaba diye bakarım. Örgüde kullandığın ipin rengini sevdim, örgünde bence güzel olmuş. Sen benimkileri görsen emin ol kendi yaptıklarına başka gözle bakarsın. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende polisiye ve fantastik macera severim. azıcık aksiyon olacak kitapta aşırı dramlara gelemiyorum.. Ama bu kitap nedense dikkatimi çekti.. Kitap yorumu pek beceremem ama fikrimi söylerim neden olmasın. :)

      Sil
  4. renk harikaymış.. bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmeniz beni mutlu ettii. :)

      Sil
  5. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz çok tesekkür ederim :) tabiki ugrarım :)

      Sil
  6. Havalar sogudu mu? Ah o boyunluklar nekadar ise yariyor.yapmaya zaman olmadigindan hazir ile idare ediyoruz bizlerde. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim ama hala kendime bir boyunluk oremedim sanırım bu gidişle bende satın alırım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma