18 Aralık 2016 Pazar

Taraftar Aslan

İlk ördüğümde elimde çok sürünmüştü; yeni tasarlıyorum, ondan kaynaklı sanıyordum. Beni takip edenler bilirler ilkini nasıl ördüğümü; o yüzden ikinci ördüğüm de aynı şekilde oyaladı beni.." İlk ördüğüm aslanın hikayesi burada " Meğer bu aslanın genel yapımında varmış bi üşengeçlik.. :) :)

Geç olsun güç olmasın bitirdim üstelik sipariş bile aldım sırada örülmeyi bekleyen 2 adet  taraftar aslan var..  Uğurlu geldi sanırım..Onlar da beni bu denli oyalayacak sa şimdiden başlamam lazım tez zamanda bitmiyor bu dev aslan.. Allah'dan yaza kadar siparişlerde bolca vaktim var önümde :)



Bir fenerbahçeli olarak Galatasaraylı aslan ördüm nazlanmak belkide o yüzden di, :D Eşime ördüm bu kez, hep çocuklara örecek değiliz ya ^^ Bir senedir bekliyordu artık ertelemeye bahane kalmamıştı. Eh, kendime de artık bir sarı kanarya peluşundan yola çıkarak taraftar maskotu yaparım. Bana sıra gelene kadar yaşlanırım ben^^

İlk aslanın daha bi kendine uygun mu diyim ne diyim bilemedim ama kerndine has bir durusu vardı. Sanki bu sarı kırmızı işi benim aslanı bozdu gibi geldi, siz ne dersiniz?

Fikirleriniz benim için önemli ^^


9 yorum:

  1. yoo çok güzel olmuş eline emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gorunuyor 👍Gs li olanlar ayri bir sevgi besleyecektir tabiki bu Aslana 😄

    YanıtlaSil
  3. Evet onlar arasında biraz tuttu gibi :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. bence tam taraftar aslan olmuş eee aslan bu yata büyür :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar , Tabiki isterim. Linki inceledim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma