17 Aralık 2016 Cumartesi

Bu Aralar Ben

Ahh! Nasıl özlemişim blog yazmayı, nette dolaşmayı. Gözlerime fazla yüklenmişim göz ağrısı çekince elimi her yerden cektim.

Ehliyet kursuna yazıldım. Akşam 5 den sonra gidince sanırım ev işi falan derken sorumluluk altında kaldım. Kendi kendime dert etmiş paniklemiş de olabilirim. Yemekti ev işiydi, tabi bir de örgüdende uzak kalamadım , aralarda da ders çalış test çöz fazla yüklenmişim kendime.

Göz ağrısı şiddetli olunca bişey yapamaz hale geldim. Gerçekten çok kötü bir durum. Baş dönmesi, onunla birlikte gelen bulantı, ışığa bakamamak...vs neyseki doktora gittim bişey çıkmadı.


Elimi herşeyden çekmek zorunda kaldım mecburi olarak. Televizyon da bir şey yok , kitap okuyamıyorsun, örgü desen zaten yok kaldım ortada boş boş.. Azıcık bunalım yaşamadım değil^^

Kursu ihmal etmedim ama, yazılı sınava da girdim hayırlısı ile sonuçları bekliyorum. Eski örgülü günlere dönmeye az kaldı. Üstelik yeni tasarımlar ile dönüyorum az kaldı. :)

6 yorum:

  1. Dört gözle bekliyoruz.Bizim de gözlerimiz yorulmadan gel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaann gözlere sağlık olsun :) yeni işlerle burdayım Allah'ın ıznıyle..

      Sil
  2. Yazılarını ve el emeklerini çok seven birisi olarak özledik yahu :) Önce sağlık ama.. Bir an önce iyileş de gel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım artık daha iyiyim yavaş yavaşda olsa geri dönüş yaptım :)

      Sil
  3. Gözlerim seni arayıp duruyordu iyi olmuş bu yazı 😊 alırsın umarım ehliyetini benim de 19 olayım ilk işim ehliyet almak olacak var mı taktik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha inşallah canım sağlık ve motor bilgisi olduktan sonra gerisi kolay geliyor :) ama şanslıyız sınav soruları eskiye bakarak daha basitleştırılmış. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma