22 Kasım 2016 Salı

Uzun Bacakgiller - Amigurumi Tavsan

Son dönemler de oyuncak sektöründe bir uzun bacaktır kaptırmış kendini gidiyor. Çırpı bacak olarak daha çok tanınıyorlar sanırım. Örmek niyetinde değildim ama sipariş olarak istenince "müşteri veli nimettir" diyerek kabul ettim.

Neden örme niyetinde değildim; çünkü, genel olarak herkes örüyor ve tekrar yapmak istemedim. Üstelik bu modelle bilinen sayfalar var taklit olsun istemedim. Örmesi bir o kadar basitken ayrıca zevkli de. Çoğalmaya ve üretilmeye müsait bir alt yapısı var ve hayal gücü burada devreye girdiğinde, bu işe yani başlayanlar için bir çok altarnatif ortaya çıkabilir.


Yani ne diyoruz yine hazıra konup çevreden hazır yapılmış beklemiyoruz. Free tarif olarak her yerde mevcutlar zaten .. :)

Benim yaptığım model daha önce yapılmış bir model çünkü yine resme bakarak yaptım . Kime ait olduğunu bulamadım ama sanırım yabancı bir sayfaydı. Yine 30cm dışında devasa bir oyuncak ördüm. Kulaklar ile 50cm oldu sanırım, bu benim kaderim küçük oyuncak yapamamak.



Yakışıklı bir havası sanki bu modelin ^^ papyondan kaynaklı sanırım :D Bebeğin dünyaya geldiği gün kargonun da ellerine geçmesi ayrı bir mutluluktu benim için. Hoşgelmiş dünyaya, hayırlı evlat olsun annesine babasına :)


4 yorum:

  1. Çok tatlı oldu bu Niki.. Ellerine sağlık..
    Bebişte hoşgelmiş dünyaya, ne iyi etmiş te gelmiş ilk oyuncağı Niki'den olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama güzel bir duygu :) teşekkürler canım benim :)

      Sil
  2. Bu tavsanciklari heryerde gorur oldum. Oyuncaklarda son moda bu olsa gerek. Elleriize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni bir akım oluşturdular örmesi kolay olduğu için bence bu kadar tuttu. Yeni başlayanlar için ideal :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma