24 Kasım 2016 Perşembe

Uyku Arkadaşı Yapılışı - Free Pattern



Merhaba bizim zamanımızda uyku arkadaşı falan yoktu şimdiki çocuklar çok mu şanslı ne ^^ Yapılışını paylaşacağımı söylemiştim ve sözümde durup paylaşıyorum. Herk çocuğun olsun eksik kalmasınlar. 

Öncelikle instagram ve facebook sayfamda parça parça paylaştım tarifi, tüm halinde buraya atıyorum ki  bazen oradan aramak yerine sabit bir yerde aranıyor. 




Kullanılacak Terimler :

*aro deslizado - sihirli halka
*cadena - zincir
*punto deslizado - cc diye tabir ettiğimiz ilmek eksiltme/sabitleme
*vareta - trabzan
*medio punto - sıkı iğne
İlk resim orta kısımken alttaki resim kenar kısımların yapılışıdır.

Modelin alt yapısı zaten motif olduğu için üretilmeye ve değiştirilmeye uygun. Motifi değiştirirsin farklı bir model çıkar ortaya. Ben motifi bu şema ile ördüm. Sıra sayısı belirtmedim istenilen boyutta örmek size kalmış. 


Terimler .
X-sıkı iğne.
V- artırma.
^- eksiltme.
*6 - 6 kez tekrarla
Kafa.
1:sihirli halka 6.
2: (V)*6 (12).
3: (1X1V)*6 (18).
4: (2X1V)*6 (24).
5: (3X1V)*6 (30)
6 - 12: 30X tekrar tur.
13: (3X1^)*6 (24).
14: (2X1^)*6 (18).
15: (1X1^)*6 (12).
16: (1^)*6 (6).
.
Kollar :
1: sihirli halka 6
2: (1X)*6 (12).
3 - 9: 12X
10: (1^)*6 (6)
.
Kulaklar :
1: sihirli halka 6
2: (1V)*6 (12).
3- 5: 12X
6: (1^)*6 (6).
7 - 10: 6X
Uygun yere gözümüzü takıyoruz. İsterseniz isleyerekte yapabilirsiniz. Ördüğümüz parçanın göbeğine kafa ve kolları monteliyoruz. Süslemek size kalmış.

Aslında kulak kısmını değiştirdiğiniz zaman istenilen hayvana dönüşebilir. Bir kaç detay ekleyerek karakterinizi oluşturmak mümkün. Kolay gelsin şimdiden, eğer yaparsanız benimle paylaşmayı da unutmayın... Anlaşılmayan yerde yorum atabilirsiniz. yada sosyal medya hesaplarımdan bana ulaşabilirsiniz.. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma