6 Kasım 2016 Pazar

Tavşan Uyku Arkadaşı

Benim yeğenlerim küçüklüklerinden bu yana ellerinmde hep bu tarz peluş uyku arkadaşı gezdirirler. Çok kıymetli ellerinden kimse alamaz onu :)  Yeğenlerimin takmış olduğu birde isim var  "Nünnüş" Sadece İsveç'de meşhur diye duşunurken meğer yurt dışına özgü bişeymiş onu öğrendim.

Eee tabi bizim örgücü dostlarımızda dururmu anında örgü versiyonunu yapmışlar. Herşeyin illaki örgü versiyorunu yapmak şart oldu yoksa duramıyoruz. Yakında bizi de yaparlar diye düşünmeyin insan suretinde yapanlarda var , yani oda yapılmıs ^^

Örgücüler arasında çok moda olmuştu bu uyku arkadaşları ama şu aralar sanırım biraz popülerliğini kaybediyor. Yada çok sık paylaşılmıyor daha az görmeye başladım.


Eksik kalsamıydım bende deneme yaptım bir tane :)

Ayrıca örmesi en zevkli örgülerdendir kendisi. Şimdi anlıyorum neden motif ördüklerini yada mandala çalıştıklarını. Arada yenilik iyidir bu tarz bir kaç çalışma ile görebilirsiniz beni. Buda turkish nünnüş olsun, şayet ilk kim çıkardı bilmiyorum ^^'

 Yorumlarınızı eksik etmeyin efendim fikirler önemlidir. Bol nünnüşlü günler ^_^

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma