13 Kasım 2016 Pazar

Örgü Saç Bandı

Merhaba .. Yorucu geçen bir haftadan sonra yeni bir haftaya dinlenme molası vererek açılış yapması kadar zevkli bir şey yok. Bugün kendimi tamamı ile ayak uzatıp hiç bir şeye elini vurmayan umursamaz kız ilan ediyorum :) Hakkettim bence bunu ::P

Biriken blog yazılarına da el atmayı unutmayıp ilk paylaşımı da ihmal etmeden yola devam. Minicik bir prensese yaptığım güzellikleri sizlerle de paylaşmaya geldim. Son zamanlarda en keyif aldığım iş oldu bu bantlar. Yaparken bu kadar çok tutacağını tahmin etmemiştim ama baya ilgi gördüler. Hatta tarif isteyenler de oldu kısaca resimler altına yapılış bilgisinide ekleyeceğim.


Keçeden minie mouse modelini nette görmüştüm hoşuma giden modellerden birisiydi. Arkasında tül detayı vardı ama ben kısa sürede yapmış olduğumdan tül arayışına girmedim. :) Yapılışına gelecek olursak; Bir büyük iki küçük yuvarlak kesipslikon ile yapıştırdım. Kurdelası için ister benim gibi kendiniz yapın isterseniz hazır kullanın.


Güller örgüde en çok beğendiğim motif/aplike :) Sıradan bir gül modeli aslında herkesin bildiği zincir üstüne trabzan yaaptıktan sonra kıvırarak dikmek.. örnek bir şema paylaşıyorum ki benimki bire bir aynısı değil ama kafama göre takıldım ben siz oradan bakarak da yapabilirsiniz.





Ve son bandımız, açıkcası ben bu en son bandı daha çok beğendim. Sanırım mavinin cazibesi beni baya bi etkiliyor :) Bunda da kafama göre takıldım ama sizin için esinlendiğim modeli de ekliyoruım .




İşte bu kadar. Hayal gücüne kalmış bir şey aslında üretmek size kalmış, sonuçta bantlar tanesi 1.50 tl :) Geniş seçenekleri olan bir yapım aslında. İnternette o kadar çok aplike modeli var ki örüp üstüne yapıştırmak yada dikmek kolay. Tarif isteyenlere umarım yardımcı olabilmişimdir. Aslında azcık araştırma yapsalar direk bize gelmeden daha iyi sonuç elde etmiş olurlar. Armut piş ağzıma düş olmuyor. Hazıra konmayı biz de biliriz .. Sitemimi küçükde olsa belirtip gidiyorum :D  Yorumlarınızı eksik etmeyin ^^

10 yorum:

  1. Hepsi cokk guzel olmus.. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) begenmeniz beni mutlu etti :)

      Sil
  2. ne kadarr şirin oldular yaaa güle güle kullansın prenses :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kendimede yapsam takarim o derece ^_^

      Sil
  3. Sen yaparsın da kötü olur mu ki hiç? Ellerine sağlık hatun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim :) bugun guzel ovguler almak iyi geldi :)

      Sil
  4. Yaa çok tatlı emeğinize sağlık :)
    Blogunuzu takibe aldım bende beklerim
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) hosgeldiniz tabiki ugrarim:)

      Sil
  5. Hepsi el emeği,göz nuru.Ellerinize,emeğinize sağlık...

    Blogunuzu Şeyda'nın keşif etkinliği sayesinde keşfedip Google+ ekledim hemen.Ben de sizi http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cok tesekkur ederim :) hosgeldiniz bloguma tabiki ziyaret edecegim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma