10 Kasım 2016 Perşembe

Kitap Alışverişi Acemisi^^'

Her ne kadar boş vakitlerimde genellikle örgü ile uğraşsam da kitap okumayı da severim. Kitap kurdu biri değilim keşke olsaydım.....Geçen gün kendimde şunu fark ettim, alınan kitabı hemen okumaya başlamasam da kitap alışverişlerinde acayip motive oluyorum. Enerji doluyor içim, üstelik indirim olup birden fazla kitap aldığımda bu kat kat artıyor, alışveriş çılgınlığı gibi :P

Yalnız söyle bir şey var , raflar arasında gezerek alınan kitabı daha çok severim.  O an kapağı dikkatimi çekmiştir yada arka kapak yazısında konusu dikkatimi çekmiştir. Hep böyle yaptığım için heba ettiğim kitaplarımda var. ¬_¬

= Konya da D&r'a gidip kitap alacaktım. Ablamla sakin sakin bakar alırız diye hayal kurarken enişteme takıldım. "Erkeklerle alışverişe gidilmez" sözünü ilk ondan öğrendim ben :) o gün çok acıkmış olacak ki acele ettirince ilk gördüğümüz 3'lü kitabı alıp çıktım. Serii kitap aldım diye sevinirken gerçekle yüzleştim. -_- Meğer seriinin 4-5-6. kitaplarını almışız 1-2-3 yok ! 0_o


Nettende sipariş vermek istedim ama kitapları temin edemediler öylece kaldı. Hala bir umutla bir gün bitirilmeyi bekliyorlar. Hala peşindeyim o serinin belki bu kadar istek olmayacaktı okumak için, ilgimi çekmeyecekti konusu. Ama iş böyle olunca çok merak ediyorum içeriği ne , sevecek miyim diye. :)

= Bir de geçen gün kuzenimle dolanırken aldığım kitap var ki sormayın. Kitabı o kadar çok evirip çevirip arkasını okudum ki seri bir kitapsa almayım diye, yine şeytan işi görememişim. Eve gelip kitapları inceleyim dediğimde bir baktım ki seriin 6. kitabını almışım. 0_o Gülmeyin!!

Küçücük bir yere serinin son kitabıdır yazılır mı? hadi onu geçtim içerisine ayraç yapmışlar üstünde serinin diğer kitaplarının resmi var. İlk sıraya 6. kitap konur mu? -_- Beni yanıltan en büyük şey o oldu zaten. şimdi serinin geri kalan kısmını bulup almak kaldı.

Bu olayda yanlız mıyım ? Benim gibi karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum. Yok yani sadece bensem vaz geçecem kitap almaktan :D :D :D

4 yorum:

  1. Nihan hunharca güldüm :D :D :D :D :D acele alma sindire sindire bakarak al kız seri meri bilmem ne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serii kitaplari daha cok seviyorum ama zaten tek.diye aldimlarim seri ciktilar :)

      Sil
  2. Hahahaha bende de serinin 2 yada 3. kitabı var, ama onu ben almamıştım bir abla vermişti, okunmak için ilk kitapların alınmasını bekliyor. Epey de eski bir kitap inşallah o baskılarını alabilirim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canim ya yine sana birisi vermis ben kendim aldim. Resmen kitaplara baktikca guluyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma