3 Kasım 2016 Perşembe

Amigurumi Dekor Kalpler

Love love love .....

Örgüyü evde dekor olarak kullanmayı sevenlerdenim. Hatta nerede nasıl kullanılabilir diye baya da kafa şişiren birisiyim ben ^^  Evde kullanılabilir ürünlerle yakında zaten göreceksiniz beni ama önce çok çalışıp azcık oyuncaklarla haşır neşir olmam lazım. Zira vakit yok ben tasarlayıp karalayıp bekliyorum. :)


O kadar şanslıyım ki elinden her iş gelen arkadaşlarım var :D Düğün hediyesi olarak bana el işi dekorları gönderdiler. Hatta ben yaptım sanıyorlar gururla hediye onlar diyorum :) Onlardan bir tanesi ayşenin bana yaptığı vazo içindeki kalplerdi..


Tabi evi yerkleştirip bunları bir güzel aralara serpiştirince kız kardeşlerim dayanamadılar ve "bizde istiyoruz" dediler. Eh küçük kardeş olarak bana da yapmak düştü. Tabiki benim kalplerim bana kıymetli Onların kalpleride onlara kıymetli olur mu ? ^_^  ^_^


Kalpler benden vazo kardeşten:) Kanada'ya gideceği için kalpleri ördüm sadece..Bence her evde olması gereken bir süsleme sizce ???? ^^

4 yorum:

  1. Ayşe candır, Ayşe baldır, Ayşe iyi ki var.. Koruma altına alalım ayşe'yi :D

    YanıtlaSil
  2. bencede her eve lazım hımmmm kendimde yoktu demi heheehe ama ördüm ördüm vazoda kalp siparişi gelince ikişer ikişer örüp kendimede yaptım :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi yapmissin artik ucumizde de var. Stoklara ekle sen vazo doldur eve 😂😂

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma