11 Ekim 2016 Salı

Yine Yeni Yeniden Dönüş ^^



Uzun bir aradan sonra ben geldiiiimm... Özlemişim burada ki ortamı , hasret gidermeye eski bir sürü biriken konulara dalmaya geldim. O kadar çok okunacak yazılar varmis ki çok şey kaçırmışım. Hepsiyle ayrı ayrı ilgilenecem. Sıkılmaya vakit yok ne güzel:)

Yoğunluğumu attım atacağım derken...hala atamadım -_- Ümidimi kaybetmiş değilim ama yılmadım, bu konuda yılmaya da niyetim yok çok hırslandım.. :) Geçen sene nişanlı biri olarak hem burdan hem de yaptığım işten baya uzak kalmıştım ama artık toparlanma vaktidir. Bu sene hayatıma evli biri olarak devam ediyorum.. kaldığım yerden devam edeceğim.. sanırım.. inşallah..

Son 5 ay benim için o kadar yoğun geçti ki ev için eşya ,anneannemin cenazesi ":("  çeyizlikler, ev yerleştirme, düğün telaşı derken çok yoğundu. Evlendikten sonraa rahatlarım sanmıştım ama gelen giden rahatlayamadım :) Tatlı yorgunluk diyelim biz bunlara şimdilik rahatım artık sıkılmaya bile vakit bulur hale geliyorum yavaştan eski hayata dönüyoruz..

Bloglarda özlediğim o kadar çok insan var ki hepsine dalış edeceğim birazdan, önce yazılacak yazıları hazırlayalım malum arada boş durmadım bir sürü konu birikti.

Yeniden merhabalar . Unutuldum mu ben bu aralarda ? :) :)

8 yorum:

  1. Öncelikle başın saolsun.. Ve evliliğin sana bol bol mutluluk getirsin. :)

    YanıtlaSil
  2. abariiii kimler gelmiş kimlerrrr...
    Hoşgeldin taze gelinnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum kerooo cok yorgun bu taze gelin yerden kaziyin beni ;)

      Sil
  3. Hoş geldin, başın sağ olsun, tebrik ederim :))
    Yazılarını merakla beklemekteyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum. Cok tesekkur ederim. Insallah en yakin zamanda yeni yeni islerle burdayim. :)

      Sil
  4. Öncelikle hoşgeldin! :)) Anneannen için çok üzüldüm başınız sağolsun. :( Mekanı cennet olsun. Evliliğin içinde tebrik ederim. Allah mutlu mesut oturmayı, bir ömür bir olmayı nasip etsin inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum :) cok tesekkur ederim guzel dilekler icin :) darisi bekarlara diyelim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma