13 Ekim 2016 Perşembe

BDHOOK İle Etkinlik - Amigurumi Kurbağa


Uzun bir aradan sonra ipliklerini özleyen ve hasretle onlara doğru koşan ben ilk gördüğüüm etkinliğe atıverdim kendimi. Mini bir etkinlik olsa da hasret gidermeye yetti. Evlendikten sonra ilk işim iplikleri ve malzemelerimi taşımak oldu. Balkonda bir yığın malzeme olup dağınık olsa da "işgal etmiş durumdayım suan" elbet bir gün toplanır modundayım ayrıca :P 

Daha önce her yerden takip ettiğim ama sohbet ortamımın olmadığı sevgili Bdhook ile instagramda tanışmış oldum. Etkinlik olarak sayfasın da da bu sevimli kurbağanın yapılışını da ekleyince ipi ve tığı hazıladım hemen. Gerçekten çok eğlenceli bir kız resimler altına yazdığı yazılarından anlarsınız zaten :)  Daha öncelerde blogdan beni takip ediyormuş Birbirimizden habersiz meğer takip etmişiz birbirimizi. ^^ Blog yazılarımı eğlenceli bulduğunu söylesede ben bu işi iyi yapamadığımın farkındayım^^'  

Daha önce bir yerden gördüm sanki bu kurbağayı ama suan çıkaramıyorum^^'

  Bdhook bir de kız versiyornunu yapmış hatta kurbağaların birde isimleri vardı safiye ile faik. :) Bir çekilişle hediye olarak gidecekti gittiklere enerjilerini de görürürler inşallah :) 

Ben yanlız biraktım kurbişimi belki ilerleyen günlerde baş göz ederiz:) Şuan bana iğnelik olarak eşlik ediyor. Sizlerde örmek isterseniz Sayfalarını ziyaret edebilirsniz..Yorumlarınızı eksik etmeyin efendım. Bu kurbağaları bilen varsa yorum kısmına beklerim hala bulabilmiş değilim ^^

 Linklerini de şuraya ekliyorum.

İnstagram : Bdhook instagram
Facebook : Bdhook Facebook

4 yorum:

  1. Çok güzel bir bloga sahipsin severek takip ediyorum benim sitemede beklerim takipçi olarak :D http://www.tarihbilgileri.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hosgeldiniz. :) tabiki ugrarim:)

      Sil
  2. orjinalini bende merak etmedim değil hani :D :D :D benimkilerde doyamadan yeni sahiplerine gitti :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hediye olarak gonderdim kargonun icinde surprizler guzeldir. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma