19 Ekim 2016 Çarşamba

Amigurumi Keci - Heidi'nin Kecisi

Keçisiz Heidi mi olur?

Bir önce ki yazımda Heidi'den bahsetmiştim. Keçiyle beraber istenmişti ama ben yetiştiremeyince keçiyi arkadan göndermek zorunda kaldık. Ne kadar mahcup oldum anlatamam bir ilk yaşadım çünkü. Allah'tan karşımdaki kişi çok anlayışlı ve cana yakın çıkınca ek süre ile heidi'ye kavuşturduk keçiyi.

Bazen bazı insanlar varki alışveriş esnasında sizi gerçekten çileden çıkarıyor korkarak yaklaşıyorum diğer müşterilere. 5 oyuncak yaptırıp almayan kişileride gördüm. "Keçiyi  örünce alırım" diyen müsteride ister istemez "kesin almayacak" etkisi uyandırdı bende, ördüm yinede almazsa bana kalırdı. Düşündüğüm gibi olmadı, hava da kapıldı diyebilirim. Görücüye çıktığımız gün kargolanmak üzere yola çıktık bile. Ön yargılarımdan kurtulmalıyım sanırım.:)


Ben keçi diye başladım ama köpek ve keçi arası garip genleri ile oynanmış hayvana benzedi ^^'  Nette gurumi yapan arkadaşlarımdan o kadar çok boynuz ekle yorumları aldım ki kargolamadan önce birde boynuz ekledim. Bu sefer keçigillerden olmuştu :D


Üstelik bu keçinin tarifi çok yakında bloğumda olacak. örmek isteyenler olursa takipte kalııınn... :)
Şimdi de sıra sizler de siz nasıl buldunuz keçimizi ? Boynuzlar eklenince eksik parça yerini bulmuş mu ? 



10 yorum:

  1. Ya ama bu çok tatlı olmuşşş :)) Keşke bende örebilsem ama yeteneksizim o konuda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) aslında örersiniz zor değil hazır kolay tarifleride var :)

      Sil
  2. Aynen öyle, boynuzlar eklenince işte budur dedim :) Ellerine, emeğine sağlık.. Daha ne olsun❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha teşekkürler akelam :) bazende resme sadık kalmamak gerekmiş :)

      Sil
  3. Çook tatlı :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim beğenmenze sevindim :)

      Sil
  4. Efendim ne güzel çalışmalarınız var,
    Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim begenmenize sevindim :)

      Sil
  5. genleriyle oynanmış hahahahha ne güldüm yaa
    yok yok boynuzlu gayet güzel oldu eferimmm sana :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe en dogru tabirdi. bende sevdim boynuzu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma