17 Ekim 2016 Pazartesi

Amigurumi Heidi

Merhaba :) Sosyal medya hesaplarımdan daha önce paylaşmış olsam da blogda geri kalmayalım akışı yakalayım. Heidiyi öreli baya oldu hatta sahibinin eline ulaştı bile :) Onları mutlu edebildiysek ne mutlu bize ki, güzel mesajlarda alınca acayip motive oluyorum.

Aslında kendimce "Çizgi film karakterlerini yapmayacağım, yapsamda satmayacağım !" diye bir karar alsamda 2 yaşındaki bir çocuğa doğum günü hediyesi olarak istenilince dayanamadım. Çizgi film karakterlerini örmek biraz riskli oluyor. Telif hakkına takılıyorsunuz özelikle türk çizgifilm karakterlerinden kesinlikle uzağım. Bir yazı ile geniş geniş anlatacağım bunu başıma gelen çok ilginç bir olayla.



Bu heidi'nin benim açımdan birde macerası var. Ne şartlar altında ördüm bir bilseniz ama azmin zaferi diyebilirim buna. Kurban bayramı sabahı sipariş aldım ve 3 hafta içerisinde örerim ne varki dedim. Sanırım büyük konuşmusum^^' Evlenmeden önce bir oyuncağı maksimum 1 haftada bitirirken evlendikten sonra bu  bir ayı bulur oldu^^' Üstelik yeni bir tasarım olunca da daha da bir uzadı. Ben boş kalıp örmeyi hayal ederken arka arakaya gelen misafirler, malzeme eksiği tamamlama , şura bura derken sıkışık bir zamanda ördüm.

Heeeyytt bunundan üstesinden zorla da olsa geldik yürü beee Nihan diye kendi kendime de gaz vermeyi ihmal etmdim tabi :)  Siz nasıl buldunuz heidi'yi ? Bütün eleştirilernizi bekliyorum. İçime sinmeyen tarafarı da oldu. Hızlı ördüğümden sanırım bazı erlerde kafamı kurcalayan kısımlar var. Sizlerde gözünüze takılan yerleri belirtirseniz memnun olurum. ^^



Keçisiz Heidi mi olur ? Keçisi bir sonra ki yazıda :)

11 yorum:

  1. güzel oldu bence ya bi sorun yok bence

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Merhabalar :) evet satiyorum siparis uzerine oruyorum.

      Sil
  3. Merhaba Nihan çığım
    İnstagramdan da söylediğim gibi ben bayıldım :)
    Sen o zaman çizgi karakter yerine benim şapşik halimi yap canım benim ....
    Ellerine ve emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaha olur didem ablacigim neden olmasin arkayadamanzarayi aldik mi tamamdir:D tesekkur ederim :)

      Sil
  4. heheyytttt yürü be Nihan kim tutar seni :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. Ben zaten hayranım ki bütün işlerine, bence yine şahane olmuş :)
    Ellerine sağlık hatun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canimcigim:) ama iste bi yeri gozume carptirinca bende sorun olusuyor :)

      Sil
    2. Sagol canimcigim:) ama iste bi yeri gozume carptirinca bende sorun olusuyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma