7 Haziran 2016 Salı

MİM - İçimdeki Ben

Sevgili Nabrut'un mimlemesi ile geldim. Yazmak için biraz bekledim. Kendimi hangi hikaye de görüyorum acaba diye baya bi düşündüm ama kendime uygun bir hikaye yada masal bulamadım. ^^' Beni etkileyen bir sözü paylaşmak istedim bende.

Hayalet sürücü filminde bir replik vardı; 

-"İçindeki korkuyla yüzleş, korkuyla yaşayamazsın!  "

 Diyordu nicolas cage , şeytanla yaptığı antlaşma sonucunda. 

Nedendir bilmem ama bu söz beni baya bir etkilemişti filme bakarken. Cesur olmayı ve asla pes etmemek gerektiğini hatırlatır. Kabuklarının içine bürünmeyi ve içine kapanmayı seven biri olduğumdan sanırım bu kadar etkiledi beni. Tamamı ile bana ters bir cümle...


Çok çabuk pes eden biriyim bu sözün aksine korkularıyla yüzleşmekten kaçan bir insanım.Benim içimdeki sesin ta kendisi bu söz. Yine de bir şey olduğuna aklıma gelen tek sözdür. Hatta kendi kendime  mırıldandığımda cesaret verdiği de olur. Asla pes etme diye dürter beni. :) 

Mimi sonladırmadan buradan Akela'ya teşekkür ediyorum.. Yazdığı "mim" de içimi rahatlattı..  Ay savaşçısına tek takıntılı olarak ben bakmıyormuşum. Tamam smokinli şovalye ile küçük çaplı flört etmedim ama fanatik bir izleyiciydim. Hatta yerimden kıpırdamadığım için ablamlar o başlayacağında sigortayı bile attırmışlardı.. Çok sinir bozucu bir durum biliyorum ama hata bendeydi böyle bir cezayı uygun gördüler.. Allah'tan şanslıydım o günkü bölümü ertesi günde yayınlamışlardı hihihihih 

Nabrut'un Tıkandı Baba yazısını okumadan geçmeyin derim buyrun tık tık

Sırada Elif'in kitap mimi var azıcık da ona kafa yoruyum ben :) Sevgiyle kalınn..

Hayırlı ramazanlar :) 

13 yorum:

  1. Söz sağlammış gerçekten.. Aklımda bulunduracağım bende :)
    Adımı duydum çok mutlu oldum^^ Bende yalnız fanatiklerden olmadığıma sevindim, ah şövalye aşkım depreşti yeniden.. Böyle anmak bana yeniden başlattıracak :D
    Şimdi izlesek aynı şeyleri hissedermiyiz acaba? Merak ediyorum.. Denemeliyiz :)
    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki o animenin buyusunde varmis. Arada haberlerini alinca eskiye donmuyor degilim acaba izlesemmi diye . ayni seyleri hissetmeyiz ama mazidr yolculuk gibi olur. Merak ediyorum mangayla ayni gidiyormus digerinde farkli anlatilmis oyle okumustum. :) deneyelim bir ara ne dersin :)

      Sil
  2. Çok güzel yorumlamışsın mimi. Teşekkür ediyorum öncelikle. Zira paylaştığın söz en az koca bir hikaye kadar beni etkiledi.
    Ellerine sağlık canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim nabrutcugum :) mim icin ben tesekkur ederim :) biraz ic dokme derinlere inme oldu benimkisi ama rahatladim :)

      Sil
  3. İçine kapanıklar daha iyi blog yazarı olur şahsımca dışarı dökemediğini yazıya iyi dökerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir blog yazari olur muyum bilmiyorum ama evet yazarak daha cok kendimi ifade ettigim yada anlastigim dogrudur. Dogru bir tespit :)

      Sil
  4. Çok doğru bir söz, iyi demiş nicolas cage :D Ellerine sağlık bir de güzelcbir mim olmuş :D
    Bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim elifcigim :) darisinsenin mime hala dusunmedeyim :)

      Sil
  5. Merhaba canım ;
    Severek okudum bunu da ... Akela ha :))))
    "İçindeki korkuyla yüzleş, korkuyla yaşayamazsın! "

    Güzel günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Sende izlermiydin ay savascisi :) hayirli ramazanlar :)

      Sil
    2. Hayırlı ramazanlar canım ...
      Yok yaş farkımız var ;) benimkinde şeker kız candy idi ....

      Sil
  6. Çok güzel bir mim olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma