12 Mayıs 2016 Perşembe

Sakura Ağacı 'Ya tutarsa!


Toprakla uğraşmanın insanı dinlendirdiği söylenir. Aslında çok anlamasam da içimde hep bir çiçek sevdası vardır. Hani evler de olur ya; odanın bir köşesi Belgrad ormanları gibi ağaç şeklinde çiçeklerle donatılır, o derece sevdalı değilim işte. ^^ İlerde bende kendimi kaybedermiyim ki ? o_0

Benimkisi, minik minik renkli çiçekler açsın güzelce dursun köşesinde öyle birşey. İlgi isteyen zor zaanat çiçek yetiştirmek. İçimdeki merakı bastırmak adına menekşe almıştım geçen sene. Adı "Colli"ydi. Ona korkuluk bile örmüştüm bakıın burada : Colli ve arkadaşı 

Isveç'e giderken bakılması üzere vermiştim amaaa, colli artık sizlere ömür. *_* Hasretime dayanamadı diye kendime teselli veriyorum. Yerine yenisi gelmiş ama ben görmedim.


Geçtiğimiz günlerde instagramda turkeykoreaa adlı sayfa duyuru yapmıştı. Chopstıick ve Sakura ağacı tohumu getirtiyormuş kendi ödevi için. Fazladan sipariş etmiş isteyen olursa satacağını söylemiş. Sakura tohumunu duyarda ben durur muyum . Direk atladım konuya ve aldım tohumlarımı.

Sağ olsun içine kendinden hediye olarak yüz maskesi eklemiş sürpriz oldu bana ^^ Çelik chopsitcklerim de cabası oldu. Tahta chopstick kullanmak daha kolaymış demirle yemesi zormuş ^^' Demir çubuk hevesimi de gidermiş oldum bu vesile ile... 


Nette geniş araştırmalar yaptım ektim tohumları bakalım becerebilecek miyim . Çubuklar ve 10 adet tohumu 10tl ye aldım bu arada. Meraklısı varsa benim gibi sınırlı sayıda oldukları için hala geç kalmadıysanız tavsiye ederim. 

Benimde pembiş pembiş ilk bahar da çiçekler açan kiraz ağacım olacak mı acaba ? Sabırla bekleyip görecem..  Nasrettin hoca misali 'Ya tutarsa !' .... ^^ 

16 yorum:

  1. İnanamıyorum gerçekten mi .... Ben ve sakura aşkım cümle alem bilir de acaba olur mu
    Ay hemen araştırmaya başlamalıyım ...
    Sen çok yaşa , sağlıkla ve mutlulukla e mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mi seviyorsunuz. Ne guzel insallah yetisirsiniz elinde kalmistir. Fiyatda uygun olunca deneme yaptim ama yetistirenler var ustelik bonsai seklinde de yetistirenler varmis. Sakura uzerine konusmak istersen beklerim ^^

      Sil
    2. Sevmek ne kelime aşk benimkisi ... Bu sene fena mutlu oldum , altlarında yuvarlandım , enerji topladım ... Aslına bakarsan sayfamda bu aşkı uzun uzun yazdım ... Hatta bugünkü yazımın gezi noktalanma kısmına bile tesadüf bulduğum sakuralarla mutluluğumu dile getirdim :)
      Gerçekten de teşekkür ederim ; İlk fırsatta bakacağım

      Sil
    3. Oyle mi yazilarini okumaya gidiyorum ozaman ben :) asik olunmayacak gibi degiller gercekten de ...

      Sil
  2. Ay canım Sakura.. Son günlerde saksıya bir şeyler ekeceğim diyerek balkonu manava, çiçekçiye çevirdim :D Şimdi Sakuraları görünce hüzünlendim..
    Metal chopstick ise, sadece bir kere chopstick kullandığımdan farkı anlayamadım ama arkadaşımın da söylediğine göre tahtası daha kolaymış. Deneyeceğim bir gün. Metalini kullanamadım ama tahtasını kullanabilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bir tane ile baslayip devami geliyor sanirim ^^ manav derken sebze de mi ektin yoksa :)
      Bende tahta cubuklar var kuzenim cinden getirmisti. Demirler hooop kayip gidiyor niz acemiler için tahtalar ideal ^^

      Sil
    2. Domates ile nane var şuanda erikte diktim ama tutar mı bilemiyorum. Pek bilimsel değil ama erik içgüdüsel oldu biraz :D Birde ceviz dikmiştim bir ara tutmuştu baya da büyümüştü ama kazaya kurban gitti.. :/ Böyle kendi kendime takılıyorum :))
      Bir ara tahtasını arayıp bulayım ben en iyisi^^

      Sil
    3. Limon agaci ekilince guzel duruyormus benimde hedefimde o var :) bahceli bir evde oturunca sebzeleri annem yetistiriyor bizde . uygun fiyatta satan yerler var aslinda yemesi zevkli ben eglence olsun diye kukkanirim arada ^^

      Sil
  3. tutar bence Nikim. merakla bekliyorum evindeki sakuraları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah kerosum simdilik iki tohum diktim hangisi tutarsa diger tohumlari sonra dikecem :) hepsi heba olmasin simdi

      Sil
  4. tutacakmı acaba bende merak ettim varmı Türkiye de ekip başarılı olan Nihan?
    bende çiçekleri çok seviyorum ama yeşil yapraklı olanları değil daha çok çiçek verenleri :) zaten sık sık paylaşıyorum blogumda vs görüyorsundur :D bu sene bir değişiklik yaptım ama domates biber semiz otu ve fasülyede ektim balkona :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetistirenler var ama togumdan yetistiren az insan var. Merkima yenik düştüm bismillah diyerek ektim . ^^ senin cicek sevdani bilmem mi imreniyorum sana. Ohh bostanda kurulmus. O islere annem bakiyor o yuzden yiyecek ekmek gibi bir hevesim yok ilerde olurmu bilmem :)

      Sil
  5. Çiçeklerle pek aram yoktur ama ne kadar hevesli, heyecanlısın... korkuluk bile örmüşsün vay vay vay... hiç anlamam tembel insanım ben, emirgandaki sakura ağaçlarını bile kaçırdım, foto çekmeye gidemedim. Özenle dikicem bakıcam edicem oh ooo... Ama inş emeğin boşa gitmez, sevgi ile üstesinden geleceğine inancım tam şu an ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha gereksiz islerle ugrasmayi seven biriyim biraz ^^ icime bazen derya baykal kactigi dogrudur :) insallah buyudugunude yazacagim yazilar olur :) ya nasip diyelim sabirla bekliyoruz..

      Sil
  6. Ya ne hoş, büyüyüp çiçek açtıkları zaman haber edersin artık bize, görmek istiyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah o günleri de hep birlikte görürüz ^^ Şayet öyle bir şey olursa artık beni kimse susturamaz sanırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma