14 Mayıs 2016 Cumartesi

Örgüden Oyuncaklar Kitabı

"Türkiye de neden örgü kitabı yok yada var mı ?  bizimle paylaşır mısınız ?" gibi soruların cevaplarını vermeye geldim bugün. Eskiden bu tarz kitaplar yoktu net üzerinden pdf dosyası olarak satılan tarifler var genelde. En çok örgü kitabı Japonlar da var ve ben bunları çevirmeye bayılıyorum^^ , Aslında çeşitli kitaplar var oyuncak adına ama yabancı dilde genelde. 

Bir ara nakonun örgü oyuncak dergisi vardı. Şuan satışta hala var mı bilmiyorum. Bugün buraya yeni keşfettiğim Tatyana'nın şiş örgü ile yaptığı oyuncaklardan bahsetmeye geldim. Üstelik Tatyana'nın birde yeni çıkan kitabi var. 



Kendisi ile daha önce niye karşılaşmamışım hayret :) Birbirinden güzel modelleri var sayfalarına bakmanızı öneririm . Şiş örgüsü örmeyi hiç beceremem ben , tığ işi daha zor derler ama bana da tam tersi. Bakarsınız şiş işine de el atarım bu kitap sayesinde ^^  İlk fırsatta almayı düşünüyorum eksik kalmayım ama değil mi :) 

*Blog sayfası : denizastoysjoys 
*İnstagram sayfası : denizastoysjoys


- Kitabı imzalı olarak almak isterseniz denizastoysjoys instagram sayfasından DM mesaj atarak ulaşa bilirsiniz. 
- Kitap ayrıca D&R ve Goblen.con sayfalarında satışa sunulmuş.

Kitap fiyatı da çok uygun pahalı falan aklınıza gelmesin.:) D&r da olmasına çok sevindim her zaman bulabilme şanşınız var. Yolum düştüğünde mutlaka bakacağım. Şiş örgüsü bilenlere şimdiden kolay gelsin. Benim gibi bilmeyenler içinde anlatımlar gayet basitmiş bilen birinden yardım alarak örebilirsiniz. :)  Bu da benden kitaptan hala haberleri olmayanlar için küçük bir bilgilendirme olsun.

Keyifli Hafta sonları olsun...^___^


6 yorum:

  1. Şu oyuncakları görmek o kadar mutlu ediyor ki beni, sadece sevmek için yapasım geliyor. :)
    Ama bu konuda becerim 0.. Şimdilik sadece uzaktan seveyim en iyisi hihi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe bende bazen sadece sevmek icin yapiyorum :D hatta oynasin diye kiyamayip oyuncaklari vermiyorum :) aslinda zor degil istek meselesi ilgi lazim azcik. Bagimlilik yapiyor bosver kac kurtar kendini ^^

      Sil
  2. Canım ne hoş bir bilgilendirme olmuş ...
    Hemen sayfaya bakıyorum
    Huzurlu geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Kimse mahrum kalmasin ama degil mi :)

      Sil
  3. Paylaşalim bu bilgiyi o zaman 😉

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma