24 Mayıs 2016 Salı

Çılgın Çeyizlikler - Gelincikler

Show tv deki gelin evini bilmeyeniniz yoktur değil mi ? Son günlerin taze gelin adaylarının mal yarıştırması yaptığı saçma sapan bir program. Pembe renginin bolca tutulduğu, pembenin 7 tonu misali kusana kadar pembe eşyalar gördüğünüz, instagram da uğruna #pembikgeberik hastagları oluşturulan gelin evleri. Pembe sevenlere bir şey dediğim yok yanlış anlaşılmasın.Burada ki evler abartılı pembikler. Bir de çeyiz bölümü var ki işte en ilginç ürünler orada.

Öyle bir ürün gördüm ki orada paylaşmadan olmaz. Sanırım çeyizlikler de yeni trend.



Evet evet bildiğimiz kumanda kılıfı. Gelin evlerinde buna benzer kılıflar çok sık çıkmaya başladı. Her evde genelde streçfilme sarılan kumandalar artık kokoşluk abidesi. :D


Kumanda modelini ararken bu resmi gördüm. Bardak altlıklarına alışkınım ama çay bardağının dışını örmek zekice bir iş gerçekten.0_o Ne işe yarar bilmiyorum maksat görsellik olsun.. ^^

Gerçekten de çeyizin olmazsa olmazları mı bunlar, eğer öyleyse bende çeyiz namına bir şey yok. Bedavaya gidiyorum hahaha ! Çeyiz için üç beş parça bir şey var ama çeyizlik biriktiren insanları görünce "anneee, biz fakir miyiz?" gibi düşünceler de kafamda yer etmiyor değil :)  Az bulunca programda yerden yere vuruyorlar taze gelinler çünkü.

Geçen gün biri düğününde Hakan Peker'i çıkartmış, bir başkası da sıradan adı sanı belli olmayan bir sanatçıyı çıkarmış kendi bütçesiyle ama yerden yere vurdular kızı.. "hıh.. biz koskoca Hakan'ı çıkardık çıkardık , benim sanatçı seninkini sesiyle döver " misali.. Göz ucuyla bakıp kapattım kanalı .



Kesin biz de azıcık farklı bir düğün yapalım diyerek gösterişe kaçsak elimize yüzümüze bulaştırırız bunlar gibi. Neyine yetmiyor kızım yürü git işte..  Birde bu çeyizliklerin çeyiz sayfaları var ki sormayın. Aralarında iyi niyetlileri de var abartısız ama 19 yaşında çeyiz alışverişine başlamak bana biraz saçma geliyor. Özlellikle bir ürünü kafaya takıp " ben bunu bulamadım çeyizime alacağım ne olur benim için alın, parası ne ise ben yollayacağım masraflar benden " diyen kişiler de var sanırım alışveriş çeyizlikten çıkıp, tutkuyu da geçip bağımlılık haline gelmiş. Nasip değilmiş de geç , Allah sonumuzu hayretsin.....

•Gelin adayları; var mı sizin de böyle çeyiziniz? Yada çeyiz hikayeniz ?
•Bekarlar; siz de örnek alın bak tecrübe bunlar ilerde lazım olur. ^^

Not: Çeyiz alışverişi yapanlara diyecek bir sözüm yok. Benim demek istediğim ortada fol yok yumurta yok o kişilere önce bi koca bul bakalım sen evlenene kadar daha ne ürünler çıkacak . Sen paranı biriktir madem çeyizlik hevesin var elinde paran hazır olunca çık istediğini al gel.

26 yorum:

  1. puhahahahah hunharca güldüm. Gelin evine bakarsan bende bedavaya evlenmişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keroo is isten gecti bacim. Sen elaya simdiden yap :)

      Sil
  2. ahahahha geberdim gülmekten tepinmeye geçtim artık gerçekten öyle bir programmı var ben hiç bilmiyorum ama insanlar çıldırmış olmalııııııı diyorum daha da bişey demiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ayse nasil kacirirsin nette videolarina denk gelirsen goz ucuyla bak ama psikolojini bozma ^^

      Sil
  3. Geçen gün babam kanalları zaplarken denk geldik, 2 dakika izledim ama 2 yıllık hasta oldum resmen. Yani gösteriş ya.. Bunun başka bir ismi yok. Birde kumanda kılıfı nedir Allah aşkına? Sanırım baya sinirlendim uzatmayayım en iyisi daha fazla..
    Çok güzel bir konuya değinmişsin ama ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah nette ne orguler var sen birbilsen bazen sirf luzumsuzluk olsun diye ormusler ^^ suaralar ceyiz hazirligi yapinca dikkat cekiyor valla :) ben en iyisi hangi sanatciyi tutacagima karar veriyim :)

      Sil
  4. Videoyu izleyince gülsem mi ağlasam mı bilemedim niye böyle bir şey yapmışlar ki yürüyerek girin işte salona .. Kumandanın dışına dantel :)) Keşke çay bardağının dışına örülmeseydi didim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karadenizde batan titanik demisler tam uymus videoya ^^ yeni trendleri takip etmek gerek :D demi onlarin birde caydanlik versiyonu var onlarin takimi bozmamak lazim

      Sil
  5. Ben bütün çeyizimi onlu yaşlarımda yapmıştım. El emeği olunca kıyıp da kullanamıyorsun, onlar da ümitsizce sandıkta evlenmemi bekliyorlar na'psınlar :) Yıl 2016, ikimizin de modası geçti sanırım :)))

    Gerçi benim çeyizimde öyle orijinal ürünler yok. Başkalarının çeyizinde şahit olmuşluğum ise çok. Kumanda örtüsü tuvalet kağıdı örtüsünün yanından bile geçemez mesela. İşte bunlar hep estetik felsefesinin konusu. Bırakalım felsefeciler çözsün mevzuyu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha benimde yapmis oldugum bi kac parca vardi annem eledi atti. O derece yani :D dantelleri degisik hallerde kullanmayi turetmisler yani moda gecmiyor :D tuvalet kagidi ortusu ile karsilasmadim bak direk nete bakiyorum :)

      Sil
    2. http://www.hobidenizi.com/kot-tuvalet-kagidi-kilifi/
      http://hobimlemutluyumm.blogspot.com.tr/2015/07/tuvalet-kagd-ortusu.html
      İki örnek :))

      Sil
    3. Sansima sayfa bulunamadi cikti :)

      Sil
  6. Yaa gerçek mi dedim ki gerçek olmasa bu fotolar ne onu geçtim o video nedir yahu amugurumi! 😂😂😂
    Çeyiz yoktu benim düğünden önce gittik hepsini seçtim olması gerekenleri taam 😉öyle de oluyormuş ama böyle de oluyor yani 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha gercek gercek sanat sinir tanimiyor. Hepimiz sanatciyiiizzz.. ^^ videoda gercek baya bi yaralanmislar ama gelinle damat haberlere bile konu olmuslardi. Olmasi gerekenle yetinmek tercihimdir suan bende oyle yapiyorum. :)

      Sil
  7. Selam canım ;
    Akşam akşam koptum gülmekten .... Yaklaşık iki haftadır tam adapte olamadım , eniştem biraz rahatsız olunca koptum internetten ... O sıralarda ben de tv açtım aynı programı şok kalakalıp izledim bir bölümünü .... ama o kılıfları görmemiştim ...
    Sen de niye patik az ay niye bu çeyiz bu kadar çok pahalı
    senin düğünün daha basit kahve sandalyesi gibi vs ...
    ahhhaahhhha kardeşim de hiç o detaylara bakmadan evlendi ; diyor ki beni görselerdi döverlerdi herhalde diye ... :))))
    Sevgiler
    bu arada sakura tohumları nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) elestiriden cikmis artik bunlar resmen rezil etme modundalar. Bir kilif alalim.simdiden koyalim ceyize biz :) kardesine selamlar olsun benide doverler yanindayim :)
      Sakuralari suluyorum 2 ayda sonic verirmis ama bisey gorunmuyor. Acaba diyorum birde fasulye eker gibi pamuk arasina mi koysaydim. Oylede oluyormus. Sabirla bekliyorum.suan .:)

      Sil
  8. Ya ben o kumandalıklara gülmeyi bırakmadan o video çıktı dfghjk Allah affetsin ama çok komikti urfhısuabndcs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo daha ne modeller var, siz evlenene kadar cogaltmayi dusunuyorlar :D tyide tul icine alirsak sasirma:)

      Sil
  9. aaaaaaaaaa nihan yoksa senin hala kumanda kılıfın yokmu bakkk kınım kınım kınadımmm seniiiiiiii şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ayip degil mi. Bende kiniyorum kendi mi. :)

      Sil
  10. gelin evi favori programım benim o kadar gülüyorumki izlerken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sinir olup acmiyorum. Bogasim geliyor hepsini :D

      Sil
  11. Kafasız kızlar.Kelime bulamadım kusura bakmayın.Bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah. Hos geldiniz. Ugrarim tabiki :)

      Sil
  12. Bunları bedava verseler evime koymam ahaha :D
    uzun zamandır gündüz evde olmadığım için tv ye bakamıyorum ama programı çok merak ettim. kafa gitmiş bunların :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceyizine ozel yapim yapip yollayim mi nabrutcugum:)
      Internetten videolarina denk gelirsen izle ama psikolojini bozup kendini fakir hissede bilirsin. Ceyizleriyle eziyorlar valla :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma