25 Nisan 2016 Pazartesi

Zumba Dansı Fırtınası



Kopmaya geldik bu güüüünnn... Hobaaaaa tey tey teeeyyyy ..!!!

Zumba dansını bilmeyen yok. Zayıflama denilince akla ilk gelenlerin başında geliyor. Kuzenim geçen gün bundwn yapalım diye video yolladığın da ne kadar dans çeşiti varsa izledim. Sporun en eğlenceli hali. eskiden step vardı müzikle birleşince dans ediyormuş havası yaşatan. Şimdilerde herkes dansçı adayı.. Neden mi ? İşte bu videoları izleyince hak vereceksiniz. Teyzeler bile danscı adayı ^__^ 

Nedense bu videolar da öncelikle dans hocaları dikkatimi çekiyor. Umurlarında mı dünya kopmaya geldik biz havaları :D 

Zumba ders : 1

Benim için en basiti ve en eğlencelisi bu dans. Kuzenimde basit görmüş olacak ki bunu yapalım dedi. :) Hareketler daha basit bir gün delirmeyi kafaya koyduğumda zayıflıyorum ayağına yatıp bunu deneyebilirim :D 
 Yalnız ortalarına doğru öğretmenin gaza gelip "benim şurda bir yerde baklavalarım vardı şuracıkta gösteri vereyimde eksik kalmasın.." diye karnını açması da gözümden kaçmadı hani. ^^ 

Zumba ders : 2

Enerjik bir dans öğretmeni daha. Aşırı hızlı ama kan ter içinde kaldıkları kesin. Sağda ki beyazlı olan kesin bundan sonra belli bir kilo vermiştir.

Zumba ders : 3

Oryantel karıştırılmış zumba. Erkekler kadınlardan daha çok iştahlı görünüyor burada :) Açık grili de iş var gibi oryantale pek bi yatkın. Çılgın öğretmenler iş başında yine..

Zumba ders : 4

Ve işte en favori öğretmenler burada vuhuuuuu en çılgınları. Kadınları gaza getiriyim derken aşırı gaza gelip neredeyse salondan çıkacaklar. :D Bir ara "aha giti şimdi birine elinin tersiyle vuracak" dedim ama vurmadı^^ 

Bütün hepsinin yüzünde "heheeeyytt dans edebiliyorum" ifadesi yok mu ? Hepimiz dansçıyız... !!! Yakında break dance yapan teyze görürsem şaşırmayacağım. Spor bahanesine dans öğrenen hatunlar halaya halay başı aranıyor duyurulur :D 

Havalar ısınmış rejimler, diyetler havada uçuşuyorken yağlardan kurtulmanın yollarını kara kara düşünenler aslına bakarsanız ideal zayıflama metodu tek başına olmaz kalabalık şart ama o kadar adamı bir araya getirip yapabilir misiniz bilemem. Üstelik benim gibi tipik ev kızıysanız -_-

Düşünsenize; teyzeleri bir spor salonuna yada bir tanıdığın bahçesine koyup oradan oraya zıpladıklarını :D Görüntüyü canlandırmak size kalmış. Beyaz ve üzerinde minik çiçekleri olan donları görmeye hazırlıklı olun. Zıplayan yağlar da cabası. ^_^

Enerji dolu bir hafta başı ile birlikte koca bir hafta böyle öğretmen enerjisi dolsun içinize ^^

17 yorum:

  1. Ne kadar enerjik bir post olmuş ya :D Bu aralar bende tipik ev kızı olduğumdan bir kilo aldım ki.. Eyvahlar olsun. Hayatımda ilk defa yaz geliyor ne yapacağım modundayım. Hem şaşkın hem yılgınım :D
    Yalnız sondaki ekibi al, koy bir Hint filmine müzik ve hareketler zaten tamam mis gibi Türk-Hint filmi çıkar ortaya :D
    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah her turlu oynariz malum teyzeler su gunlerde genclere tas çıkarıyorlar. ^^
      Kilo her kadinin bas belasi evde olunca daha bi etkileniyor bunye. Pazartesi rejim sali odul gunu, gerisi Allah kerim haha:D

      Sil
  2. Süper yaa ful enerji!!! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlemesi bile enerji veriyor degil mi ^^

      Sil
  3. Çok eğlenceli ama sürekli hareketleri kaçırıyorum ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaamnn isin eglencesi orda zaten kendi zumbani kendin yarat :D hop hop ordan oraya zipla dur ^^

      Sil
  4. Annem bana az zayıfla deyip duruyor. Denesem mi ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha faydasını görürsen haber et ^_^

      Sil
  5. Ben de gideceğim yakında zumba yapmaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitsin yağlar gelsin enerji dolu yeni bir insan hemde incecik ^_^ faydasını görürseniz beklerim yine :D

      Sil
  6. hahaahahh koparttın beni burda sizin misafir teyzelere hadi oturmayamı geldiniz zumbaaaaa deseydin ya :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiz kulaklari duymuyor ses sistemi lazim onun icin :D isleri buyutunce yasli teyzelerle dusman catlaticaz:)

      Sil
    2. Kiz kulaklari duymuyor ses sistemi lazim onun icin :D isleri buyutunce yasli teyzelerle dusman catlaticaz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma