29 Nisan 2016 Cuma

Küçülen Kağıt

Bugün sihir gibi bir kağıttan bahsetmeye geldim. Belki bilenleriniz vardır ama ben inceleme fırsatı bulduğumdan bahsetmeden geçemeyeceğim. Hani takas yaptım son siparişi dedim ya işte o müşteri bana bu kağıtlarla istediğim karakterleri anahtarlık yaptı.

Kuchikı Rukia, Grimmjow, Hitsugaya Toshiro, Kurosaki İchigo

Tipik bir Bleach fanatiği olduğum için tabiki de ordan karakterler seçtim ve önceliğimi her zaman ki gibi Kurosaki İchigo'ya verdim. Aralarında en çok  Hitsugaya Toshiro'yu beğenmiş olsam da. ^^

İlk olarak küçülen kağıttan bahsetmeye başlayım. Nedir bu kağıt , ne işe yarar , nerede kullanılır.. Derya Baykal'ın programında izlemiştim ilk olarak. Gerçekten ilginç bir materyal. Isıyla temas ettiğinde küçülerek sert bi tabaka oluyor plastik ve cam arası. İstediğiniz resmi çizebilirsiniz. Hatta renkli fotokopi ile resimler çıkartıp özel günler için hatıra kalıcı objelere dönüştüre biliyorsunuz.

Derya Baykal'ın programından izlediğim bölüm.

Bu da kendi çizimlerinizin nasıl değerlendireceğinizi gösteren video.

Videolar da nasıl kullanıldığı nerede kullanıldığı zaten anlatıyor. Uzun uzun yazmayacağım. Bu kağıtları öyle pahalı bir şey de sanmayın. Ben baya pahalıdır diyordum ama değillermiş. Çeşitli sitelerde satışı zaten yapılıyor. 3.5 lira ile 12 tl arasında değişiyor. sanırım paket içindeki adet sayısına bağlı.Yalnız çizimleriniz konusunda bir tüyo veriyim. büyük olması daha iyi yada boyarken çok dikkatli olun yoksa küçüldüğünde boya dağılırsa hemen belli oluyor ^^ Benim Grimmjow beyazken esmer adama dönmüş :D Heleki Rukia baya bi koyular içinde kalmış. Ben yinede onları öyle sevdim. Yapan küçük arkadaşıma buradan da emekleri için çok teşekkür ediyorum. artsekai


Sizce de sihir gibi değil mi ? Abraka dabraaa :)


11 yorum:

  1. Bende Bleach fanıydım ama aşırı fillerden gına gelince ara vermiştim. :D Çok güzel görünüyorlar. Pratik ve güzel olan çoğu şeyi seviyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiiller falan izledim ben :D bitirdim hatta mangasina baslayacaktim sonra seriiyi tamamlayim diye almaya karar verdim. ^^ bleach den hala vazgecemiyorum.
      Evet cok pratik bisey bir o kadar da ilginc :)

      Sil
  2. ben şöyle sanmıştım kağıda çizip, boyayıp şeffaf kağıt içine hani ütüyle yapoştırılanlar hah onun içine sıkıştırdı sanmıştım. ilginçmiş..
    güle gülek ullan tekrardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii degisik bi yaklasim oldu o ama bende gormesem baski sanardim.^^ tesekkur ederim kerom:)

      Sil
  3. vayyy daha neler görcez acep çok ilginçmiş :D :D anahtarlıklarında yakıyo valla normal tipleri tanımadığımdan bana gayet hoş göründüler :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah ichigoyu taniyorsundur ama :D koloksiyonumun icine koydum :)

      Sil
  4. Merhaba;
    Blog keşif etkinliğinden gördüm ve ziyarete geldim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , hos geldiniz umarim hos vakitler gecirirsiniz. :)

      Sil
    2. Merhaba , hos geldiniz umarim hos vakitler gecirirsiniz. :)

      Sil
  5. ne hoş bir şey, denemek gerekir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi bende takipteyim buna da el atmasam olmaz ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma