28 Nisan 2016 Perşembe

Kawaii Kapsül Hap ve Şırınga

Bir hemşireye ne hediye edilir diye kara kara düşünüp durdum. Küçük bir araştırmaya çıktım google amcayla, herkes özel bardak yaptırmış. En çok dikkatimi çeken o oldu ama vakit dardı bizde. Vakit kısıtlı olduğu için kendim ne yapabilirim diye düşündüm.

Hemşire - ilaçlar - şırınga ...vs Anahtar kelimeler olarak kullandım bunları. Daha önce hamşire bebek örüp verdim, Steteskop örüp verdim üstelik yanında tansiyon aleti ve serum bağı bıle vardı ^^, geriye sadece ilaçlar ve şırınga kalmış :D Ne şanslı bir kızz.....


Hediyelerin arasına birer bu sevimli anahtarlıkları kondurdum. Verdiği tepkiyi video çekip hatira olarak sakladım ^^ En çok bunlara çığlık attı daha önce aklıma gelseydi koca bir kutu hap örerdim ben ona ^^ 

Bana iğne yapacağı günü dört gözle bekleyen kuzen, heheytt çok beklersin daha :) Doğum günüsü kutlu olsun tekrardan, Nasıl olmuş anahtarlıklar ? Sevimli bir hediye olmuşlar mı ? ^^ 

20 yorum:

  1. çok sevimli oldular bence de. Güle güle kullan Merve hanımcıım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz efenim itina ile istek alinir :)

      Sil
  2. Yine süper yahu, ALLAH nazarlardan korusun. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlış olmuş ^^ O zaman bizde sağlıklı, nice mutlu yıllar dileyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim iyi dilekler icin. Begenmene sevindim ^^

      Sil
  4. Ya gerçekten çok güzel olmuşlar ben düşünsem bulamazdım bu fikirleri :)) tansiyon aleti ve serum bağı olanı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim . bir yerlerd onunla ilgili bir yazida olacakti :)

      Sil
  5. Yaa çok tatlı ama bunlar ^^ Neredeyse her yorumda çok tatlı diyorum çünkü tatlıı :))) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim motive oluyorum ben boyle guzel yorumlarla :)

      Sil
  6. Süper olmuşlar! :D Çok tatlılar. ^^ Nice yıllar dilerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ^^ mutlu oldum :)

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim ^^ mutlu oldum :)

      Sil
  7. Süper fikir ;D enjektör süper olmuş :)?

    YanıtlaSil
  8. baya güzel fikirler varmış bloğunuzda , elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ^^ hos geldiniz

      Sil
    2. Tesekkur ederim ^^ hos geldiniz

      Sil
  9. Aşırı sevimli olmuş :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma