7 Nisan 2016 Perşembe

Bahar Gelmiş Leylim leyyyyy ^_^


Güneşin yüzünü gösterdiği şu günlerde artık sığmıyoruz evlere kendimizi dışarı attık. Üstümüzdeki depresif halleri  bir kenara atıp silkelenme vakti. Baharda açan yeni çiçekler gibi bizde gün yüzüne çıkıyoruz. 

Bu gün yüzüne çıkma işini kendi adıma söylüyorum çünkü, 7 / 24 evde olan ben zorunlu olmadıkça bir yere gitmem. ^^ Bahçe işleri çıktıda annemlerle beraber bende çıkıyorum. Bahçe işi yaptığımdan da değil sırf hizmet olsun maksat "çay, kahve, ne yenecek, in çık..vs.vs."

 Arada bir sallanmak herkesin hakkidir ^^

Bu sebeplerden ötürü benim örgü sezonumda yavaş yavaş raflara kaldırılmayı bekliyor. Son demlerinde jubilemi yapıyorum bu aralar. Sanırım bu aydan sonra elime iplik ve tığ alamam. Kitaba vurdum kendi mi ama son zamanlar da da istediğim gibi bir kitap bulamıyorum. 

Bana önerebileceğiniz kitap isimleri var mı? Dram içerikli olmasın lütfen okuyamıyorum çünkü.

 Adını çok sık duyunca merak uyandırmaya başladı bende  Sarah jıo kitapları arasında en güzeli dediğiniz var mı?






10 yorum:

  1. Sarah Jio'nun mart menekşeleri çok güzel Nikim bir de Böğürtlen kışı.
    başka yazar istersen, Kristin Hannah, Ateşböceğinin şarkısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldim kerosum. Bakacam o kitaplara.. Bi daha adese gibi bir yerden rastgele kitap almak mi yook ben almayim :-) paralar bosuna gidiyor dersimi aldim .

      Sil
  2. Bahar bile beni dışarı çıkartamıyor ^^
    Ne güzeldir salıncakta sallanmak hele güneşin yanında birde hafif rüzgar varsa :))
    Önerecek kitap bulamadım :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir sure sonra bas donmesi yapiyor gecmis bizden o cocukluk ruhen cocuguz:) vakti zamaninda o enerjiye iyi dayaniyormusuz:) saglik olsun :)

      Sil
  3. Evden çıkmaya üşenenlerdenim bende.. Birde çalışmadığım bir dönemdeyim ki, kafamı pencereden uzatmak bile zor geliyor.. ^^ Yattığım yerden kalkmamak en sevdiğim şey olabilir hatta :)
    Kitap konusuna gelirsek "jojo moyes - senden önce ben" kitabını okudun mu bilmiyorum, romantik kitapları severmisin onu da bilmiyorum ama benim en sevdiğim kitaptır kendisi.. Dram olmasın demişsin bu biraz hüzün kokan bir hikaye ama bir bakmalısın derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadim o kitabi listeye yazdim :) dram oldumu sikiliyorum o yuzden okumak bir yerde sursun kitap kosede surunuyor okumaktan degilde ordan oraya koymaktan yipraniyor ^^ surukleyici bir romantik kitapsa neden olmasin :) genel olarak fantastik macera ve aksiyon kitaplari severim ben.

      Sil
    2. Çok doğru söylüyorsun bir kere içine sinmeyince ne yapsan olmuyor ^^ Bende yeni yeni psikolojik kitaplara sardım bakalım :) Öyle bir kitap ki filmi çıkıyor 17 Haziranda.. Olur da okursan bir gün yorumunu beklerim mutlaka :)

      Sil
    3. Himmm .... Bakacam bu kitap ismine tesekkurler ^^

      Sil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz. :) yakin zamanda ugrayacagim blogunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma