26 Nisan 2016 Salı

Amigurumi - Frozen Olaf

Hep kendim mi üreteceğim azcık da free tariflere dalış yapayım dedim. Aslında elimdeki sipariş olan aslan beni yıldırınca üretmeye mola veriyim dedim. Üşengeçliğim üzerimde bu günler de.

Doğum günü yaklaşan kuzenim benden "Olaf örüyorlar mı?" diye sorunca tepemde şimşekler çaktı. Başta anahtarlık yapıyım hediye alıyım yanına koyarım dedim. Daha önce Ayşe örmüştü bundan kolaya kaçıp ondan hazır çevrilmiş tarifini aldım ^^  Komşu da pişen bana da düşer :D


Ayşe el kadar bir şey oluyor deyince en azından iri kıyım anahtarlık olur dedim ama benim ipler onun iplerden kalın olduğu için el kadar dursun kol kadar bişey oldu Olaf :D Maşallah topak hatlara sahip değil. Uzun ince bir yoldayım oldu. Kuzenim beğendi ya gerisi önemli değil.


Örmek isteyenler olursa diye tarifin bulunduğu linki veriyorum. http://www.1dogwoof.com/2014/11/olaf-frozen-crochet-pattern.html

Türkçe değil ama bir iki çeviri ile halledebilirsiniz. Google translate sağolsun zaten hallediyor o işi.^^
Tam bir güneş sevdalısı olan, güneşin altında tatil yapmak gibi hayaller kuran bu şaşkın kardan adamı nasıl buldunuz ?

10 yorum:

  1. Ay ben çok sevdim! :) Olaf'ı her gördüğümde aklıma animasyondan şu replik geliyor. "I love you Olaf" tabi kızın şirin seslendirmesi ile ^^ Ben söyleyince çok iyi olmadı :D
    Ellerine sağlık,yine çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animasyona da sırf olaf için baktım ben Şapşik bir karakter ^^
      Teşekkür ederim beğenmene sevindim ^^

      Sil
  2. daha önce dediğim gibi ne ballı kuzenin var len :) Bizde ballı arkadaşız ama o başka cicim :)
    Ellerine sağlık çok çeker oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenler arasında en şanslısı ve ballısı merve evet kabul ediyorum ^^ teşekkürler kuzum :3

      Sil
  3. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^^ hoşgeldiniz bloğuma :D

      Sil
  4. merhaba :) blog keşif etkinliği ile takibe aldım blogunuzu :) buarada ellerinize sağlık çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) hoş geldiniz bloğuma :d Çok teşekkkür ederim ^^

      Sil
  5. Severek takip ediyor bizede bekliyoruz www.hamdicetin.com.tr GFc takip ederseniz sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Uğrarim tabiki de ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma