12 Mart 2016 Cumartesi

Süs Köpeği Etkinliği


Etkinlik yapmayı severim bilirsiniz ara ara yapıyorum da. Süs Köpeği modeli cok tutunca etkinlik olarak onu ördük. Severek yaptigim bir etkinlik olmadı malesef ki. Bu konu hakkında çok muzdaribim.

Etkinliğe katılan çok kişi olsada ören ve paylaşan az kişi oldu . insanları anlamak gerçekten cok zor tarifi alıp örmeden giden çıkarcı insanlar var. Bundan sonra etkinlik yapar mıyım bilmiyorum.  Bütün iştahımı kaçırdılar severek yaptığım etkinliklerden.

Neysee bana katılıp örenlere buradan çok teşekkür ederim. Sohbet edip paylaşarak ördük.

Bunlar da modellerimizi ;


Şükriye Arslan ' dan gelen çalışma


Ebru Uslu ' dan gelen çalışma


Nefise Akcan Sarı ' dan gelen çalışma


Mehtap Topal Çıtlık ' dan gelen çalışma 


Arife Kertooğulları Dağdelen ' den gelen çalışma 


Ecem Hakime Kilinc 'dan gelen çalışma 

Herkesin ellerine sağlık... Eskiden olsa başka bir etkinlikte görüşmek üzere derdim ama bu sefer içimden gelmiyor ..

Sağlıcakla kalın:) 

3 yorum:

  1. güzel bir etkinlik olmuş Nikim. haklısın insanlar tarif alıp kaçıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef kerosum. Bencil olacam karar verdim

      Sil
    2. Evet malesef kerosum. Bencil olacam karar verdim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma