27 Mart 2016 Pazar

Sinek Avlıyorum Bu Aralar !!

selfie gülümsemesi "çiiiiizzzzz!!!"

Netten satış yapmak bla bla blaaa....

Evde olanlar ve evden de olsa para kazanmak isteyenler için bence gayet iyi bir sistem(di). Aslında her önüne gelen satış yaptığından ortalık gereksiz satış sayfalarına döndü. İş böyle olunca pttden satış yapmakta zorlaştı. Benim gibi bir çok insan bu halden muzdarip çünkü; havale sisteminde size güven azalıyor ve bu konuda son derece haklılar. Ben bile satarken karşıdakine güvenmiyorum acaba alacak mı diye . 

Ahh!! Bu vergi sistemi....Tamam önceden de vardı vergi meselesi ama, belki bir şekilde göz yumuyorlardı bu olaya azınlıktaydık çünkü. Şimdilerde işi sıkı tutuyorlar ve bu bize çok kötü yansıdı. Akmasada damlayan bir işimiz vardı. Ayda bir iki tane sattığım oyuncağın vergisi mi olurmuş canım..

Aslında satış yapmak keyfi benim için ama arada gelen üç beş lira da iyi gelmiyor değildi hani.. En azından gaza geliyordum para sevindiriyormuş be adamı :D  Geçen sene çok dertlendim sipariş çok diye  ondan mıdır, yoksa kış zamanı tam siparişlerin olduğu dönemde burada olmayıp gelen bütün teklifleri ertleyişimden midir bilmiyorum ama  sinek avlıyorum bu aralar ..



Kısmetlerimi kaçırmışım kaçırmaşına da sizi bekleyeceğiz diyenleri de kaçırmışım en çok o koydu be. Ahhh ahhh bu konuda cok dertliyim derdimi paylaşmak istedim. Vardır bu işte de hayr diyelim biz her zamanki gibi.. Havale ile satış dönemine devam satmaktan vaz geçmiş değilim..

 Ptt azicik küsüm sana bu aralar hih -_- 

11 yorum:

  1. hahahaahhhah ptt ne istedin kapıda ödememizden demi ama neyse kısmetlerimizi beklicizzzz artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle valla pttye baskina gitsek olmazmi aplaaa :)

      Sil
  2. kızlar bende ilk defa ptt ile iş yapacağım ne oldu yani alacağım parayı mı kesececekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok serife abla. Pttden zaten kapida odeme icin belgen yoksa seni geri gonderirler. Satis yapabilmen icin pttden belli belgeleri dolduracaksinnsatis yaptigina dair. O uygulama geliyor. Rastgele satis yapamiycaz kapida odemeli

      Sil
  3. kapıda ödeme ciddi sıkıntı. geçenlerde 20 liralık ürün aldım face üzerinden. kargo ve kapıda ödeme için de 10 lira verdim. bu şekliyle satışlara ciddi balta vuruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslinda kargo ucretleride pahali. Kilosuna gore degisiyor. Mesela kucuk bisey alsan bile 7 tl gozden cikar klasik fiyat. Alirken o yuzden toplu siparis vereceksin.

      Sil
    2. Evet aslinda kargo ucretleride pahali. Kilosuna gore degisiyor. Mesela kucuk bisey alsan bile 7 tl gozden cikar klasik fiyat. Alirken o yuzden toplu siparis vereceksin.

      Sil
  4. Merhabalar,
    Bildiğim kadarıyla devlet evde el işi yapanlara kolaylık sağlıyor. Vergi dairesine giderek vergiden muaf belgesi alarak satış yapabiliyorsunuz.Kapıda ödeme sistemi duyduğum kadarıyla sıkıntılı bir işlem o yüzden çok tercih edilmiyor. İşiniz zor gerçekten, kolay gelsin sizlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet devlet evde is yapanlara kolaylik sagliyor ama ciddi ciddi o isten kazanc saglayacaksan basvurabilirsin. Bizimki alicisi olursa satmak oluyor. Vunku 4 5 ay bisey satmadigimizda olabiliyor. O yüzden keyfi satiyorum diyiyorum ben :) yorum icin tesekkurler Allah bu isten gercekten kazanc saglayanlarin yardimcisi olsun benim tuzum kuru gibi :)

      Sil
  5. Merhabalar sipariş alıyor musunuz acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma