24 Mart 2016 Perşembe

Fairy Tail Happy - Amigurumi


Hep aynı oyuncağı yapmaktan gına gelen ben azıcık da kendime çalıştım bu sefer. Ne zamandır yapmayı planladığım oyuncakları gün yüzüne çıkarmaya karar verdim. Hatta bununla ilgili bir liste yazısı da yazmıstım ama şuan üşengeç bir ruh halim var arayıp da bulamaya çalışmadım :)

Kendime biblo maksatlı yapmaya başladım aslında ama elimin ayarı iyice kaçtı şura bura derken haddinden büyük oldu, en azından artık biblo olarak fazla büyük ^^' yaklaşık 25cm civarı bişey oldu. Bildiğin gece sarıl yat o derece :) Yine de ben bunu bir yerde değerlendiririm. 

Fairy tail animesini aslına bakarsanız yarım bıraktım.. Ama bu karakteri sevmiştim özellikle "aye sir!" diyişine bayılıyordum :) Belki bir gün happy sevgisi uğruna yarım kalan bölümleride izlerim.

Benim yaptığum Happy ; 


Animenin maskotu olan , başrolde olan Natsu ' nun biricik dostu Happy ;


.Happy'nin kanatları da var aslında ara da bir çıkıyor, üşendiğimin derdine yapmadım :)  Fairy tail izleyenleriniz varsa kanatsız Happy olur mu ? Çantasına kadar yaptım kanadını da yapıyım mı ? Karar veremedim açıkcası. Kanat için tekrar elime alabilirim. Anime severlerden gözlerin az daha iri olsaydı orjinale yakın olacağının fikirlerini aldım. Aslına bakarsanız korktum pörtlek gözlü olacağı için bir daha ki denemede azcık daha büyük yapsam mı ? Ayrıca biz nasıl olmuşuz, benzemiş mi ? 

Anime bebeklerin temelini atmış bulunmaktayım devamıda gelecek inşallah. Ben genel araştırma yaptığım dosyayı bi deşsem iyi olacak :) 

8 yorum:

  1. Ay valla benim yüzüme nazar değecek sana. Maşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha tutututu masallah diyim kendime degmez degmez okurum kendime bi felak nas :) tesekkur ederim :)

      Sil
  2. Pörtlek olmazdı belki kız hep diyorum sana keçe gözü once dene üstünde sonra karar ver :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortmenim bi daha yaparsam baya bi istek aliyor begeni aldi ama siparis veren yok denerim bu kez :)

      Sil
  3. aman allahım ne güzel ne tatlı olmuş, ellerine sağlık, böyle bir dükkanım olsa oyuncak dolu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keskeeeee hepimizin hayali bu kismet belki nasip olur :) tesekkur ederim begeni icin :)

      Sil
  4. Ay ama bu çok datlu olmuş :)) Fairy tail izlemedim o yüzden çok bilemedim ama çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim mutlu oldum :) Orjinal halinide ekledim genelde tanimiyorlar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma