1 Mart 2016 Salı

Amigurumi - Kawaii Tilki

Son günler de bir tilki modasıdır esip geçiyor. Geçen sene baykuş modası vardı ve her şey de  her yerde çeşit çeşit baykuşlar vardı. Hatta ondan sonrada belli bir dönem cupcake aşkı vardı ki özellikle mutfak aksesuarlarında baya bi trend olmuştu.

Şimdiler de ise kendi sektörümde hem de farklı hobi dallarında hep turuncu bir tilki görüyorum. Sanırım zamanın modası şuan tilki.. Acaba bu moda Küçük Prens hikayesinden mi geliyor ki ? Son dönemlerde  Küçük prens kitaplarına rastlıyorum ve baya bir tutkulu fanları var..

Tilkileri ortada cirit atarken görünce baktim elimde turuncu ip var bende deneme yapıyım bari dedim.. Eeeee modaya uyalım değil mi? Gündemi yakalamak gerek ... E malum cadılar bayramı , paskalya bayramı, yeniyıl.. bunlar bizde önemli gün olmayınca  bizde de moda neyse ona yöneliyoruz.. 

Kawaii serisine yeni bir karakter katmış oldum böylelikle.. Sanırım bu aileyi büyüteceğim aklımda hayvanlar cirit atıyor :D Zamana bırakalım değil mi ... Gelelim konu dışı olmadan bizim tilkiye yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :) 

Tataa tataaammmm 




Diğer Kawaii serilerime de buradan bakabilirsiniz Kawaii Amigurumi 




4 yorum:

  1. Bilmem hatırlarmısın, senin bloğunla ilk tanıştığım zaman senden tilki istemiştim :D Bu karakter beni oldukça memnun etti :D Ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet hatirladim :) gec oldu biraz kusura bakma ama ozamanlardan beri aklimdaydi tilki aklima somyun yani ^^

      Sil
  2. çok tatlı oldu Nikim. Kedi, Tavşan, Koç ve Tilki. Köpek eksik kalmasın şimdi de köpek yap :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himmm kopekkk bunuda listeye kattim gitti :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma