3 Mart 2016 Perşembe

Amigurumi Donut Free Pattern

Bu günlerde o kadar çok pasta ördüm ki bir ara sıkılsam da bitirip karşıma koyunca hoşuma gitti. Üstelik bunu İsveç'ten gelirken sipariş almıştım, yazın gelenlerle göndereceğim. Karşımda bitmiş hallerini gördükçe dayanamıyorum ve elimi hep ıvır zıvır pasta ve şekerlemelere atasım var. Asıl sipariş cupcake olunca ben birde içine donut koymak istedim, üstelik bunu yaparken siz örmek isteyenleride mahrum etmeyim dedim resimledim ve tarifi paylaşmaya karar verdim.. Gelelim tarifimize ;


Terimler : 
Zincir  - chain
X : Sıkı iğne  - sc 
V : Artırma - inc 
^ : Eksiltme - dec 
Tekli trabzan - hdc 
İkili trabzan - dc 
Üçlü trabzan - trc 
Üçlü trabzan artırma - trcV

Donut : 

18 zincir çekip halka yapıyoruz.

1: (2X1V)*6 (24) 
2: (3X1V)*6 (30)
3: (4X1V)*6 (36)
4: (5X1V)*6 (42)
5: (6X1V)*6 (48) 
6 - 7: 48X 
8: (6X1^)*6 (42) 
9: (5X1^)*6 (36)
10: (4X1^)*6 (30) 
11: (3X1^)*6 (24)
12: (2X1^)*6 (18) 

Donutumuzun temelleri oluşmuş bulunmakta, dikmek için iplik bırakıyoruz. belli bir kısım ilmek dikerek elyaf koyuyoruz. Bir bölüm daha dikip dolduruyoruz. Bu şekilde iyice doldurup şekillenmesini sağlıyoruz.


Kreması :

18 zincir çekip halka yapıyoruz.

1: (2X1V)*6 (24) 
2: (3X1V)*6 (30)
3: (4X1V)*6 (36)
4: (5X1V)*6 (42)
5: (X, hdc, dc, trcV, dc, hdc, X)*6 

Kremamız da kazır olduktan sonra donutumuzun üstüne sabitliyoruz. İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Ben birbirine geçmiş çizgiler şeklinde kullandım gerisi sizin hayal dünyanıza kalmış. Daha fazla seçenek için google amcaya baş vurabilirsiniz ^_^

Kolay gelsin....... Herkesin bir tabak dolusu donutları olur inşallah ^^

Eğer severek örerseniz benimle paylaşırsanız sevinirim.... :) 

4 yorum:

  1. çok güzel oldu ellerine sağlık ama bence bu gereksiz ;:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek haliyle evet ama toplu halde sunumda guzel duruyorlar :)

      Sil
  2. kesinlikle tam yemelik planlarımız var beybi çeyizlik yapcaz bunlardan :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ayseeee ama vakit bulamiyorum kizzz hahaha kendime gelince durdum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma