9 Mart 2016 Çarşamba

Amigurumi Cupcake


Mutfakta kullanılmak üzere süs amaçlı yapılan cupcakelere oldum olasi ilgimi çekmiştir. Hatta yapmak icin başına geçtiğimde ise bir türlü fırsat bulamamıştım. Yalnız öyle bir iki tane olmayacak bir kaç çeşit olacak ki görsellik açısından güzel görünsün diyerek erteledim.

Kuzenimin görümcesine yaptım kendime fırsat bulamadığım cupcakeleri. :) Araya mecburuyetlik girince eh bir de sipariş olunca çabucak biti verdi benim kekler. Meğer kendime vaktim yokmuş benim ^^`

Kendime de çeyizlik mi yapsam dedim ama terzi kendi söküğünü dikemezmiş^^' Yine ertelendi gibi elim gitmiyor :)





Cupcakelere dayanamayan var mı? Orjinal yenebilen olmasada cupcakelerimiz nasillar?

9 yorum:

  1. Bende istiyorum çok şekerler :o Ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) yapiyim sanada:p yada ormesini biliyorsan yapmanda yardimci oluyum . :)

      Sil
    2. Elime tığ bile almadım hayatım boyunca :D

      Sil
  2. 2nci forodakiler güzel ellerine sağlık Nikim. her zaman dediğim gibi gereksiz bunlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha anliyorum kuzum.seni kendime faydam yok zaten :)

      Sil
  3. ellerine sağlık biz şartlıyalım kendimizi ozamn yaparız :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen katilacaksan bana dunden hazir olurum :)

      Sil
  4. Hepsi leziz görünüyor!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi vermeye kiyamiyorum onlari :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma