13 Şubat 2016 Cumartesi

Uzun Bir Mola Ve Sahalara Dönüş :)




Bildiğiniz ihmal ettim ettim burasını farkındayım. Oysaki bloğu yeni yeni keşfedenlerden(dim) ben. Neyse kaldığım yerden devam ettirmeyi düşünüyorum. Sevdiğim blogları okurken yeniden blog aşkım kabardı. :) Uzak kaldığımı hissedince dönüş yapıyım dedim . 

Bir önceki yazıyı da iki ay önce gibi bir sürede yazmışım. Artık evimdeyim ve insanın kendi evi gibisi yokmuş. Ama o geçirdiğim iki ayıda yabana atmıyorum tabi ki eğlenceli bir tatil geçirdim. Kim bilir belki oradan da bir şeyler yazabilirim. :) 

Örgülerime de gelir gelmez kavuştum, o adar çok özlemişim ki ben boş durmayı sevmiyorum orada bile niyeti bozup kendimi örgüye vuracaktım :) Zaman el vermedi işte... Gerçekten bağımlılık yapan bir iş seçmişim kendime. 

Hasret gidermelirim de son bulup artık eski düzene döndüğüme göre yeni işlerle kaldığım yerden hayata devam edebilirim....:) :) 


4 yorum:

  1. Hahahah hoş geldin tekrardan.
    Okuyabilecek miyiz bakalım senin tatil hikayeni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok resimleyemedim ama evet bazi yazilarim olacak. :) tespitler konusunda da iyi degilim ama bir kac dikkatimi ceken konular vardi :) yazabilirsem ne mutlu bana

      Sil
  2. Bloğunu ilk defa görüyorum çok beğendim bir de bu ne yetenek!!! Yaptığın şeyler (İsimlerini bilmiyor) aşırı tatlı ve başarılı bloğun görsel açıdan da çok tatlı ^^ Bir de benim de bir bloğum var ziyaret edersen benden mutlusu olamaz ^^ Bu arada ben ne kadar ilk defa geliyor olsam da HOŞGELDİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) Çok teşekkür ederim . Begenmeniz beni çok mutlu etti.
      Hemen geliyorum bloğunu ziyarete ^_^
      Sizde hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma