24 Şubat 2016 Çarşamba

Bozkız ve Arkadaşları :)

Benim meşhur Bozkız ineğimi bilmeyeniniz yok sanırım. O kadar çok sevildi ki en çok sattığım ürünlerden başı çekiyor çekindisi. Geçen sene çok sık örmekten bir ara gına gelip örmekten sıkılsam da her seferinde bitmiş halini görünce yeniden sevdiriyor kerata kendisini ^^

Normalde tariflerimi kimseyle paylaşmam çünkü bana özel olsun isterim. Bazıları bunu bencillikle adlandıra biliyor , varsın bencil olalım :) Ayşe ve Kerime ile hep birlikte örelim diye uzun zamandır konusuruz ama fırsat bulup örememiştik. En son Ayşe ile örmeye karar verip başladığımızda Canan ve Şerife abla da örmek isteyince mini bir etkinlik gibi ördük hep birlikte.

Bunlarda ortaya çıkan ürünler ;


El emeği oyun dostları - Ayşe'den gelen ineğimiz budur. Her zaman ki gibi her modelde uyguladığı tekniği bunda dauygulayan ayşe elbise yerine yelek giydirdi. hehehe bizim boz kızın memışler de çıktı piyasaya. halbuki ben onu elbise altına gizlemiştim, sürprizi olsun diye :) Çok dekolteli ve bol frikikli oldu :D :D Ayşe hala bakarken utanıyor... ^_^


Nisamla - Canan'dan gelen ineğimiz de budur. Beyaz renkle de örülse güzel olacakmış ala dana şeklinde aklımda bulunduracağım bir renk seçimi oldu benim için. Canan da dekolteden geri kalmayıp Farklı bir elbise tarzı ile memişleri ortaya dökenlerden oldu ^^


Amigurumi Pazarı - Şerife abla azcık farklı bir soluk getirdi bizin ineğe. Şirin ineğimiz süse de pek bi merak salıp küpe bile takmış ^ _ ^ Bunda dekolte yok evet ama sanırım memişler örülmeyi unutulmuş burada, ama olsun sorun yok ^^'

Kerime'm sen de en kısa zamanda iyileş seninde bir inekciğini görmek isterim. Biz seninle her şekilde uyarız yeniden öreriz.. :)

Onlar için etkinlik olsada benim için model değerlendirmesi oldu. Acaba doğru tarif uygulamış mıyım?, bir yerinde hatası var mı ? diye düşünürken başkalarınında örmesi iyi oldu. Örülme şeklinden memnun kaldıklarını duymak bana yetti :) Hepinize buradan da çok çooook teşekkür ederim.. <3 <3

Yalnız tarif vermediğim gibi kızların ördüğünü görenler 'bizde tarif isteriz, bize de verin' diye mesajlar alıyorum ağır baskı var üstüm de ^^' Sadece Arkadaşlarıma verdiğimin altını çiziyorum. Malum her tarif piyasada dağılıyor. Tarifin her yerde gezmesini istemiyorum. Güvenmediğim kişilerle paylaşmıyorum...

Son olarak da benim boz kızı şuraya bırakıyım malum eksik kalmasın arkadaşlarından



11 yorum:

  1. Çok tatlılaar kıvırcık saçları falan :)) Ellerinize kollarınıza sağlık ^^

    YanıtlaSil
  2. çok imrenerek takip ettim bu etkinliği biliyorsun Nikim. Malum ben hala iyileşmedim seneye kışın örerim artık :) hepsi başka güzel oldu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. eheheheh evett utanıyorum yaaa memişler meydanda :D :D :D
    yine örerim ben bu inecikten sevdim :D :D
    ama yinede seninkiler orjinal biz çırak :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cirak olmaya gonullu ol yeterki :) or tabi beklerimmbaska cesitlerini

      Sil
  4. Ya hepsi çok güzel O.O

    YanıtlaSil
  5. Selamlar, bloguma beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma