25 Şubat 2016 Perşembe

Balerin Hello Kitty

Hello Kitty aşkınaaaa ....

Gerçekten çok sevimli bu kedicik, üstelik kokoş olması da bizim işimize geliyor. Sade bir şey örsen de azıcık süsleyip birde meşhur kurdele tokasını taktın mı tamamdır. Daha önceler de Hello Kitty örmüştüm. Şurada bakabilirsiniz. Üstelik birde şemalı tariften arı Hello Kitty örmüştük hep birlikte. Onuda şurada anlatmıştım. 

Kittylerin arasına dalıp google'a daldığımda işin içinden çıkamadım ve bir kaç tane modeli gözüme kestirdim. Bu modellerden biri de Balerin Hello Kitty di . Aklımda duracağına karşımda dursun sloganımı yine uyguladım. 
Ortaya çıkan kitty'im bu ;


Çevremdekiler çok beğendiler, öyle ki eve gelen ilk misafire satıldı bile ^^ Şimdi bir tane daha örüp içeri koymak lazım. İyi değerlendirmeniz açısından orjinal resmide ekliyorum. Her türlü değerlendire bilirsiniz, her türlü yoruma açığım... Ayşe ve Kerime kollarını kalın buldular, onların değerlendirmeleri benim için önemli ama dikkat ettim elden fark ediyor o yüzden kollar geniş kalmış gevşek örmüşüm.. Yinede kolları ince örmek aklımda bir diğerinde denemeler yapılacaktır... :) :) 

 Eeee nasıl olmuşuz biz, tam bir balerin miyiz ? ^^



13 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar yetenekli bir kızsın sen ya hu bayılıyorum her paylaşımına maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Bunu duymak mutlu etti beni ^^

      Sil
  3. Balerinler yuvarlanmıyo ciniiim dönüyorlar. azcık kilo vermen lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhaha:) ablasi iyi beslemisler bunu ne yapalim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sana da yaparım kızz aaa yeterki iste :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma