16 Şubat 2016 Salı

Amigurumi - Kawaii Kedi

Bloğa eklemeyi unuttuğum kaçak bir model varmış elimde. Kulağından tuttuğum gibi getirdim kaçak kediciği buraya.. :) Basit ve minik bir model olmasına rağmen örmesini çok seviyorum. Zevkli ilerleyişiyle üstüne birde süsleme geldi mi benden keyiflisi olmuyor sanırım ^_^  Üstelik bu kaçak kediden ikinci defa örünce eklemediğimi farkettim. Fazla arayı açmadan merhaba diyelim bizde :)

Daha önce Kawaii Bunny ile ilk adımı atmıştım.

Dayanamayıp arkasından Kawaii Kuzu modelini yapmıştım.

Baktım zevkli gidiyor bu iş 'neden çoğaltmıyorum ki' diye düşündüm.  Başka çeşitlerini de yapmaya karar verdim. İlk olarak kedi versiyonu denedim. Elimde bir türlü bir şeye uydurup kullanamadığım kedi gözlerinden olunca, o gözler belli bir süreden sonra seni ister istemez dürtüyor. ^^' Yerini de yaptık kullandık gözlerimizi en uygun yerde..


Nasıl olmuş bizim Kawaii Kedimiz ?

Bu kawaii işinde modellere devam etmeli miyim ?

Bundan sonra hangi hayvanı denesem ki ?


8 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
  2. Ya hakikatten çok kawaii :D Bence dene, eminim güzel bir şeyler koyacaksın ortaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim :) aklimda bi kac model daha var bakalim :)

      Sil
  3. Çok çok şirin olmuş gerçekten ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma