26 Şubat 2015 Perşembe

ikinci Candy denemesi



Seker kiz Candy'i kim izlemediki herkesin cocuklugunda yer etmistir... Anime karakterlere merakli oldugum gibi onlarin oyuncak versiyonlarinida denemeyi seviyorum... İlk denemelerimden biridir Candy burada ayrintili resimleri var ilk yaptigimin ... Yanina Anthony de yapmak istemistim ama daha ben yapamadan halam elimden almisti... Kendiside Candy'i cok severmis torunu icin aldi... Gectigimiz gun yeniden Candy siparisi aldim. Eski tarif ilk denemelerimden oldugu icin baya hatalari vardi o sebeple tariflerini not almamistim. Buyuk hata etmisim yeniden kalip cikarmam gerekti . Kalip cikarmasi sorun degil onemli olan kisim gozler ve saclardi.. En azindan onlari yaparken not alip yada foto cekseymisim adim adim nasil ilerledigim hakkinda daha kolay olacakti. Eee ne demisler acemi is guzel olur!! Bir daha aynisini yapabilecekmiyim ?




Govdeyi bir sekilde ilk yaptigimdan daha iyi konuma getirip cikardim. İlk yaptigim orta boyutta olsada bu baya bi buyuk oldu.. Elimin ayari pek yoktur oyle kucuk oyuncak sevmiyorum. Ele alindiginda kucagi doldurmali degil mi ^_^ Govdemiz artik hazirdi git gide en yorucu kisimlara gelmistim. Benim bir huyum var kiyafeti ustunden orerek yapicam sonradan dikip giydirmeyi pek sevmiyorum. Sekilden sekile girsemde orerken (resmen kirk takla atiyorum) kiyafetleri uzerinde ordum. Bebek buyuk oldugundan hareket ettirmekte bir o kadar zorlayici oluyor. 


Kiyafetleri de halledip saclar ve gozlere gectim. Kiyafetini kafaya takip "bi eksiklik var bunda gariplik var" deyip dursam da annem sen kendin kafaya takiyorsun dedi. Neyse diyip goz kaliplari ve sac buklelerini hazirladim. Saclari cuvaldiz igne ile diktim uzun oldugundan dikerken bana cok kolaylik sagliyor. Arada elime batirsam da (^_^'). İlk yaptigim goz tarzi farkliydi. Onun kalibini kendi kafama gore cikarmistim. İkincide azicik arastirma yapiyim ve iyi bir sonuc elde ediyim dedim. Demez olaydim... (-__-'') Ne varsa kendi hayal gucumuz de var. Bir kez daha anladim. Cikan sonucu pek icime sindiremedim. Kotu oldugundan degil! Kendi icime sindiremedigimden... Yada ilk resme cok takili kaldigimdan olabilir. Onca seneden sonra tekrar deneyisim aynisi olmayacakti ama ne biliyim takinti yaptim sanirim kendime .. Bir yaptigin bir yaptigini tutmuyor.. Cikan sonuc mu ? İste burada...



Hala icime sinmeyen yanlari var.. Umarim sahibide begenir resmi yolladim guzel olmus dedi .. Ben yinede kargoyu alinca olumlu olumsuz yorum atmasini istedim.. Kendimi gelistirmem acisindan iyi olacak.. İri gozlu Candy.... Evet gozler digerine bakarak biraz iri kacmis .. On onaydan gecmesi icin bizim kizlara sundum Candy'i once ... Olumlu olumsuz dusunce almak iyi oluyor.. O konuda her daim yanimda olan Kerime ve Ayse iyiki varsiniz.. Seviyorum sizi...  

Buda sonucta bir denemeydi, ama yilmak yok !! Tekrar tekrar denemelerle bu anime bebek isini cozecem .. En azindan artik elimde govde kalibi var . Goz sorununu da hallettim mi tamamdir .. Ee malum animelerin en onemli kisimlari gozler ve saclardir.. Yeni denemeler de gorusmek uzere... Fikir verme acisindan yorum atabilirsiniz elestiriye acigim.. ^_____^



21 Şubat 2015 Cumartesi

Healer - Korean Drama


Kore dizilerini izlemeyi seviyorum .. Öyle büyük bi kore dizi geçmişimde yok .. Geceleri tv de bir şey olmayınca Kore dizilerine sardım.. Herkesin izlediği klasik dizileri izlemişimdir genelde .. Online dizilere asla bakmıyorum ben öyle bir hafta dizi bölümü bekleyebilenlerden değilim tadı çıkmıyor üstelik ^_^
Healer dizini biter bitmez izledim.. Facebook - instagram hangi sayfayı acsam karşıma dizi ile ilgili replikler görüntüler cıkıyordu .. İster istemez merak uyandırdı 4 gözle bitmesini bekledim. Hatta önyargılı davranıp instagramda izleyici yorumu alıyım diye paylaşım yapıp fikir aldım ..Herkes çok beğenmiş bu diziyi şiddetle tavsiye ettiler..

Dizinin konusu : Buyuk bir yayin sirketinin muhabiri olan Kim moon ho'nun gecmisindeki bir gercegi arastirmasi ile baslıyo . Healer adi altinda "Seo jong hoo" getir gotur teslimati yapan bir kişidir ve Kim moon ho bu  kişiden  mail atarak yardim ister . İnternet muhabiriliği yapan  Chae young shin (esas kiz)  zamanla olaya dahil olur ve dizimiz baslar ..

Seo jong hoo gercekte 'healer ' oldugunu gizlemek icin muhabirlik yapar ve kiliktan kiliga girer.. İlk olarak kendini Park bong soo olarak tanitir.


Arastirma yaparken girdigi kiliklarda cabasidir tabii .. ^_^


Birde bizim healer a yardim eden hacker ajumma  vardi en cok dizide onu sevdim ben.. Sac stili beni benden aldi ^____^


Ajumayi ilk kez goren healer ; 

Chae young shin zamanla healer a asik olur. Park bong soo adiyla yaninda muhabirlik yapan seo jong hoo da yakin arkadasi olmustur ..

Ben bu dizi gercekten cok begendim . Kore dizisi izlemeyen birine bile tavsiye edebilirim .. Hatta kuzenlerime israrla izleyin diye baski yapiyorum... Yeniden izleyip ayni heyecanla bakmayi istedigim dizilerden..  Cok fazla oyuncu tanimasamda ji chang wook u bu dizide tanidim ve  oyunculugunu begendim .. Hatta oynadigi empress ki tarihi dizisini izlemeyi kafaya koymus durumdayim ... :) Bir sonraki projesinde ne ile cikacak merak ediyorum dogrusu :) 

Kore dizisi severlerden yazima denk gelipte okuyan olursa bu tarz aksiyon sahnesi olan  dizi ismi onerirseniz cok sevinirim :) 

Not : Resimler google gorsellerden alintidir ..!!! 

20 Şubat 2015 Cuma

Lee Min Ho' lu kitap ayracım ve yapım aşaması


Eveettt ... Nihan'ın canı sıkılırsa yazıma hoşgeldiniz... ^_^ Can sıkıntısından neye saracağımı şaşırıyorum bazen. Boş durmayı da seven biri değilim illa bişeyler icat etmem lazım .. Kafam da neler geziniyor böyle zamanlar da bir bilseniz..
Lee min hoo benim severek izlediğim bir aktördür . Bizim kızlarla "Leecik , minhocuk , minozcuk" diye tabir ettiğimiz kişi .. ^__^ Elimde Lee min ho resmi vardı atmaya kıyamadım ne yapıyım bununla diye düşünürken aklıma hama boncuklar geldi .. hihihihiihihihihiihi



Ayşe'ye doğum gününde ısım kitap ayracı yapmıştım... Kendime de yapmak aklımdaydı nasip bu güneymiş.. Sıvadım kolları çıkardım malzemeleri koyuldum işe başlamaya .. Hama boncukları ile mini bir yazı burada yazmıştım.. Ama şunu söylemeliyim ki bu boncuklar   benım beklentimi pek karşılamadılar..İçinde çok renk seçeneği yok ve çok çabuk kırıla biliyorlar ...
Gelelim benim ayracın yapım aşamasına ;



İsmin olduğu sayfanın resmini çekip daha sonrasında ayna yönünde ters çevirmek gerekiyor bu işte .. Yazıyı kalıptan çıkardığımızda ters olmasın çünkü. Bu ayrıntıyı şu sebeple söylüyorum ilk yazdığım ismi direk yazdım ve kalıptan kaldırdığımda yazı tersti ( -_- ') 


Yazımızı yazdık ve geldik ütüleme işlemine. Ütülemek boncukların birbirine yapışmasını sağlayacak.. Annem kendi ütüsü bozulmasın diye bu iş için eski ütüsünü kullanmama izin veriyor ^_^ Malum içinde su olmadan ütüyü çalıştırmak gerekiyor ..




Kalıpların kenarda soğurken bende resmi düzenledim.. Resmin ön kısmı için esatat kullandım ki resme zarar vermesin.. Çerceveye yapıştırmak biraz beni oyaladı .. 


Son aşaması için gerekli malzemeler keçe ve bir adet aradaki bağlantı için şerit ve slikon tabancası ..
Keçe kullandım hama kalıbının arkası için yazı başında dediğim gibi kırılma ihtimali çok yüksek o sebeple keçe yapıştırıyoruz.. Veeee sonuç budur .. Şimdi severek kullanıyorum ben minholu ayracımı .. Kitap kurdu olmasam da arada okumayı seviyorum. ^_^


Nihan'ın saçmalıkları yazımı burada bitiriyim ben.. Başka bir saçmalıkta görüşmek üzere .. Can sıkıntısı gerçekten başa bela.. Erinmeden ve sıkılmadan okuyanlar "teşekkürler" ^__^



17 Şubat 2015 Salı

Susam Sokağı "Elmo"



Hepimizin cocukluğunda yer etmıştır " susam sokağı" .. Minik Kuş , kurabıye canavarı , edi ile büdü , kermit ...vs daha bir sürü karakterler.. Şimdiler de Türkiyede pek yaynlanmasa da yurtdışında hala bölümleri yayınlanmakta .. Ustelik yeni karakterlerle kadro genişletilmiş.. 90'larda çocuk olmak ne kadar şanslı olduğumu hissettirdi.. Susam sokağından mahrum kalmadığım için seviniyorum.. En sevdiğim karakletler kermit ve edi ile budu tabıkı .. :)

 Amigürümi dünyasında da oyuncaklarına sıkca rastlanır.. Yapan bir çok kişi var ne kadar yapmak istesemde o kısma el atamamıştım .. Sağolsun yeğenim Ece ile 'elmo' karakterine el atmak nasıp oldu .. Tami bir elmocu kendısı Canada da yaşadıkları için izleme şansı var . Sanırım bu elmonun tek çizgi filmi yayınlanmakta . Elinde elmo oyuncağı olduğu halde ısrarla elmo örmemi istedi . Teyze olmak böye birşey belli bi süreden sonra sizi oyuncak makinesi olarak görüyorlar ^_^ ' Ee bize de yapmak düştü tabiki ..



buda benim yaptığım "elmo" .. Kafa yapısını içime sindiremedim ama neyse bir daha ki deneme de düzeltilebilecek durumda ... Elmo'nun normalde pek kıyafet giydiği söylenemez . Sanırım çizgi filmde giyiyor ki bizim cadı "çıplak o nerde onun kıyafeti" dedi -_- Üstelik giymesi gereken kıyafetleri renkleri ile birlikte söyledi .. Bu kez anneme sattım kıyafet işini.. Ben örgü örerken boş boş oturmasın demi ama :) Buda kıyafetli elmo :)

Benim elimin ayarı gerçekten yok artık son yaptığım oyuncaklarda bunu anladım buda 35 - 40 cm civarı bişey oldu sanırım ben küçük oyuncak yapamayacağım .. Ece yi de mutlu ettiğime göre sırada siparişlerim var onları örüyorum .. Bir sonraki yazı bununla ilgili olacak..
Susam sokağı sevdiğim videolar ile veda edeyim azcık nostalji yapalım değil mi ? :)

Edi ile Büdü ^_^ (büdünün çileden çıkısı)









15 Şubat 2015 Pazar

Kuzenimden gelen sürpriz hediye ^_^


Kuzenım MERVE benım için sürpriz hazırlamııııışşş..^_____^


Üstelik bunu kendi elleri ile hazırlamış.. Önceden bana çıtlatmıştı ama ne olduğunu söylememişti. Sizce de haksızlık değil mi ? O anlattıkça ben beklentiyi yükseltim ama hediyesini gerçekten çok beğendim ^__^ O her ne kadr içine sindiremese deee -_- Neymiş orjinali gibi olmamış . Ben orjinalini görmedim efendim benim ki daha güzel hıhhh ^_^ Japon bir sayfada görüp bana albüm yapmış ve teyzemi de buna dahil etmiş.. Telefonun şifresini vermesine rağmen her defasından benden kaçırdı alçak kız >_< Meğer içinde teyzeme yolladığı resimler varmış bilseydim direk oraları karıştırırdım.. :D

Gelelim benim albüm çalışmama ;




her defasında bir bölümü açıyorsun.. bunlarda yakından resimler..Kendi çalışmalarım ile foto albümü :)







Tek tek uğraşıp hazırladığın için Mervem çok teşekkür ederim... Saklanacak o albüm..
Nasıl olmuş Amigurumi albümüm.. Kuzen konusunda şaşnslıyım sanırım seviliyormuyum ne ^_^




10 Şubat 2015 Salı

Facebook da yaptığım etkinlik fareleri

Merhabalar ;
Facebook  sayfamda etkinlik düzenleyip benim "Fare Niky" modelini ördürmüşdüm örmek isteyenlere.. Uzun zamandır bu yazıyı yazmak aklımdaydı ama bir türlü elim değimedi.. Sanırım fazla üşengeç oldum bu aralar (^_^) Yazıyı yazmak şimdiye kısmet oldu.. Çoğu kişi katılıp örmese de canları sağolsun^_^ örenlerin de ellerine sağlık bence gayet güzel oldular.. bu tarz etkinlik arada yapmak gerek hoşuma gidiyor büyük zevk almıştım ve bir çok kişi ile tanışmıştım ... Yeni insanlar tanıyıp onlara yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ^__^
Yapanların modellere bakmaya ne dersiniz ? İşte o çalışmalar ;
- İlk çalışma Ayşem'den el emeği oyun dostları

Ayşe dayanamayıp birde çiçekler içinde resimlemiş ^_^

- Nergül Demir hanımdan gelen faremiz ;



- Canan Özdemir Düdükçü hanımdan gelen fare ;

- Remzi Şükriye Karahan hanımın faresi ;


- Arzu Arslan Kurnaz hanımın faresi ; 



Evettt hepsi bu kadar.. Katıldıkları için hepsine çok teşekkür ediyorum.. İnşallah başka bi etkinikte de birlikte birşeyler öreriz.. Hoşçakalııınn...

4 Şubat 2015 Çarşamba

Sevimli Uykulu Baykuş Yapılışı


Yabancı bir takipçimin isteği üzerine baykuşcuğumun yapılışını paylaşıyorum .^_^ Nette vardır belki tarifi sonuçta bende müşterimin bana gösterdiği modelleri resme bakarak ördüm. Daha önce başka biri tarafından yapılmış bu baykuşcuk. Ben kendi sayılarımı vereceğim .Hem basit bir model hemde sevimli bir model (⌒▽⌒) 

Malzemeler : 
Renk seçimleri size kalmış bir şey ^_^
- İplik ( iki renk ) 
- Keçe 
- Elyaf 
- Sıcak slikon 
- Dikmek için iğne ve makas 

Bilmeniz gereken terimler : 
X : Sıkıiğne (single crochet - sc) 
V : Artırma ( increase - inc) 
^ : Eksiltme ( decrease - dec) 
Sihirli halka : Magic ring 
Tekrar tur : Round - rnd 

BAYKUŞ GöVDE : 

1: Sihirli halka 6 
2: her ilmeğe artırma , 6 kez tekrarla (12) 
3: (1X 1V ), 6 kez tekrarla (18) 
4: (2X 1V ), 6 kez tekrarla (24) 
5: (3X 1V ), 6 kez tekrarla (30) 
6: (4X 1V ), 6 kez tekrarla (36) 
7: (5X 1V ), 6 kez tekrarla (42) 
8 - 20: Tekrar tur (42) 
21: (5X 1^), 6 kez tekrarla (36) 
22 - 23: Tekrar tur (36) 
24: (4X 1^), 6 kez tekrarla (30) 
25 - 26: Tekrar tur (30) 
Burada bitiriyoruz. Dikmek için iplik bırakıyoruz. Ördüğümüz parçayı ikiye katlıyoruz ve karşılıklı dikiyoruz. İçini doldurmayıda ihmal etmiyoruz. ^_^ İçi doldukça kulak kısmı belirecektir.. 

KANATLAR : 2 adet 
1: Sihirli halka 6 
2: Her ilmeğe artırma, 6 kez tekrarla (12) 
3 - 6: Tekrar tur (12) 
Dikmek için iplik bırak ve bitir . 

MONTAJ : 

- kanatları yerlerine dikiyoruz. Gözler için keçeden yuvarlaklar kesiyoruz. Slikon yardımı ile yapıştırıyoruz. Gözlerin altına gelecek şekilde "üçgen" gaga kesiyoruz ve yapıştırıyoruz. Göz kapağı için; bir adet gözün beyaz kısmı boyutunda yuvarlak kesip, daha sonra ortadan ikiye kesiyoruz. Göz kapaklarımızı bu şekilde hazırlanmış oluyor. Süsleme amaçlı ben kalp tercih ettim.Siz istediğiniz bir şekil ile de süsleyebilirsiniz . 

Bitiiiiii.... (^∇^) 

Hepsi bu kadardı . İster anahtarlık ister iğnelik olarak kullanın. Bir sonraki tarifte görüşmek üzereee ^_−☆


2 Şubat 2015 Pazartesi

Cnblue - Kang Min Hyuk Keçe Anahtarlık




Bir önceki yazım olan  Got7 Bambam keçe anahtarlık yazısı sonunda bahsetmiştim .. Bu sefer de diğer kuzenin isteğini yaptım .. Bu keçe işinde saçları çözdüm sanırım ama işi icrata dökmek biraz zaman alacak gibi ^^

Cnblue grubundan bahsedecek olursak onlarda K-pop dünyasına aitler .. Grup buu;

 Ama ben gibi k-pop şarkıları dinlemeyip sadece kore dizileri izleyenler Min Hyuk ve Yong Hwa 'yı "Heartstrings/ You've fallen for me " dizisinden bilirler..



Başka dizileri de illaki vardır ama ben izlemedim ve bu dizi ile tanıdım kendilerini .. Esas oğlan Yong Hwa (Lee Shin) olsada ben Min Hyuk (Yeo Joon) karakterini çok sevmiştim .. Diziden Yeo Joon karakteri ; 


Diziden sonra tarz değiştirmiş bizim çocuk saçlar tek taraflı olmuş bir dönem . Chibi resimler ararken en çok o tarz da resimler çıktı karşımıza. Yine derin araştırmalar yapıp ne kadar chibi Min Hyuk var gezdim. Kuzenimin seçtiği chibi resim buydu ; 

İncelemeler sonucu koyuldum kalıp hazılıklarına ve ellerimle çizdim yapabildiğimce ^^


Buda bitmiş hali takrardan ^^


Nasıl acaba benzetebilmiş miyim ? Minhyuk olmuş mu acep (≧∇≦)kuzen beğendi ama ben dışardan bakamadığım için fark edemiyorum. İnstagramdam olumlu yorumlar aldım saç konusında aslında oda motive etti beni (⌒▽⌒)

Başka keçe çalışmalırın da görüşmek üzereeee (^∇^)Peşindeyim bu keçe saç olayının (≧∇≦) 
Not : resimler netten alıntıdır!!! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma