1 Kasım 2015 Pazar

İç dökmece ... "İyimser Olmak"

Aşırı iyimser olmanın bir kez daha kötü yüzü ile karşılaştım.. İnsanlar mı acımasız yosa ben mi çok saf salağım anlamadım.. Ama bu kez gerçekten benim salaklığımın sonucu kabul ettiğim bir sipariş vakası..  Daha önceden de böyle bir olaya benzer bir şey yaşadım.. "Hülya Darbesi !" Peki ders aldım mı ben bu olaydan, tabi ki HAYIR..!!

Geçen sene de alınmayan siparişlerle ilgili içimi dökmüştüm. Bu sefer kendi saflğımı ve salaklığımı paylaşayım dedim.. Geçtiğimiz yaz başı siparişler açısından yoğun olup siparişlere ara vermiştim, malum yaz dönemi yapamıyorsun zaten tekrar başlamak içinde belli bir dönemin atlatılıp bütün işlerinin yoluna girmesi lazım. Bir takipçim benden ısrarla oyuncak istedi, çok beğeniyormuş yaptıklarımı sağ olsun sıkı bir takipçimdi, tamam iyi hoş buraya kadar bir sorun yoktu. İlk önce  fiyat konusunda anlaşamadık, sonra fiyatı kabul etti ama ben sipariş almayı durduğumu ve 9. aya kadar alamayacağımı bildirdim. Bunların hepsini kabul etti arada ısrarcı mesajlar yollamayı da ihmal etmedi. Hatta arada ördüklerimi ekleyince bile "benimkiler nerede başladınız mı?" örmeye diye çok mesaj atmıştı. Ve 9. ay gelir çatar yeni yeni örmeye başlayım derken ben nişanlandım ve sipariş almak bana yalan oldu :) Malum kendinizi pek eskisi gibi siparişe veremezsiniz. Ama ısrarcı bir bekleyeniniz vardır.

Daha fazla ısrarlarına dayanamayarak , artık kendi kendinize bir öz güven gelmiştir beğenilmek güzel birşey ya içiniz böyle kabarmıştır. Polyanalık durumu burada başlar ve herşeye iyimser gözle bakarsınız. ahanda bu kedı misali  ^_^


Teklifi kabul edersiniz. "İki oyuncak değil mi ya örü ver gitsin" modundasındır artık. Teklifi kabul edip, belli bir zaman istedim. O sıkışık zamanda o oyuncaklar yapılıp teslim edilme sürecine geldiğinde havale yapmasını istedim. Önden para yatırmayı bile teklif etmişti ben kabul etmedim, havale yapmayı teklif etti bende peki dedim. Normalde kapıda ödemeli yollarım ama nedense kadına bir türlü güvenememiştim. Aptala malum olurmuş :D  Güvenimi kaybetmesi ise araya çocuğunun resmini atıp buna nasıl kıyacaksın diye duygu sömürüsü yapması oldu..

Havale işlemini bugün yarın yapacağım diye 1 hafta oyalandım. Üstelik cevaplarım da hep geç yazıldı okunduğu halde. Her defasında çocuk ön plana sürüldü yine alttan alttım. Anlayışlı olmak gerek dedim kötü düşünme dedim. ama bana gele cevaplar hep ptt önündeyim ve paranızı birazdan yatıracağım oldu. Hiç bir şekilde yatırılmadı o para . en son süre tanıdım o tarihte de kesin yattı denildi yine bekledim yine yok. Hala iyimser düşünüyorum bu arada gerçekten işi vardır diye .. Size yollamıycam dediğimde ise almak istediğini ve kapıda ödemeli yollamamı birde indirim yapmamı ve bana eşinin güvenmediğini söyledi.. Şimdi soruyorum ben size ben nasıl güveniyim bunlaraa ?

Hakkımı da helal edip yazışmaları sonlardırdım.Çünkü benden cevap gittikçe alacam ben onları diye aşırı ısrarcı oldu. Annemin ısrarları üzerine de engelledim. Satış iştahımı ve hevesimi tamamı ile kırdılar. İyi niyetimi her defasında boşa çıkardılar. Aşırı ısrarcı bir müşteriniz varsa uzak durun.. Aman dikkat!! Sütten ağzım yandı yoğurdu üfleyerek yiyim  diyecem de ben artık ineği bile görsem üfler oldum ^^

Evett bu son olaydan sonra dersimi aldım artık. Uzun bir süre satış yapmam hem yaşam şartım hemde satış şevkim kırıldığı için ama küllerimden yeniden doğarım elbet..  Benim gibi böyle sorunla karşılaşan oldu mu hiiç ? Sizce doğru karar vermiş miyim ?


12 yorum:

  1. Bence iyi yapmışsınız zaten nişan olayı falan derken bir de böyle tiplerle mi uğraşacaktınız annenizi de iyi ki dinleyip engellemişsiniz maazallah yine mesaj atar falan 😉

    YanıtlaSil
  2. Yazdi aslinda esinin sayfasindan ama ben onuda engelledim :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle insanları cidden sevmiyorum, sevilecek gibi de değiller hani. Anlayış yok,bir sey yok ne bu ısrar.A bu arada nişanlanmışsın hayırlı olsun ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim :) bahaneler uretmeyip direk alamiycam deseydi iyiydi :)

      Sil
    2. Tesekkurler canim :) bahaneler uretmeyip direk alamiycam deseydi iyiydi :)

      Sil
  4. ahhh hülyaaa yaktın beni hülyaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hulyaya deginmesem ayip olurdu diye dusundum :D

      Sil
  5. Hülyalar bizi bu hale getirdi :D :D geçmiş olsun şekerim tekrardan hayırlı müşteri olsun olcaksada :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayseee musteri durumumu suan hiiic acmayim icimde kanayan yara biliyorsun :D

      Sil
  6. Öncelikle nişanını Allah tamamına erdirsin.Mutluluklar dilerim . Sonra sözünde durmayan insanı arkadaşım dahi olsa hayatımdan çıkarırım. İyi yapmışsın üzme kendini hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn insallah :) Iyi direndim ozaman ben 1 haftayi gecen bir sure sonra engelledim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma