4 Kasım 2015 Çarşamba

Bloğumun Yeni Yüzü ^^


Blogda aktif olmak ve iyi bir yazı yazmak kadar dış görünüş de çok önemli. Bunun için bir çok blog gezdim ipucu öğrenmeye kalktım ama nafile beceremedim. Çok meşakkatli bir iş ancak ufak tefek bilgiler öğrenmiş oldum.

Hazır blog tasarımları da var elbet ama  birazda kendimce olmasını istedim. Beceremeyince yapan bilen birine yaptırmak daha mantıklı geldi. Tam da ben böyle düşünürken Sawako'nun takas etkinliği vardı ona katıldım.

Geç olsun güç olmasın dedik azıcık oyalanmalı oldu çünkü ikimiz açısından da. Bence değdi ben Çok beğendim bloğumun yeni halini :) Ellerine ve emeklerine sağlık... Tek tek herseyi ile ilgilendin. Umarım en yakın zaman da oyuncakların eline ulaşır. Minik bir de sürpriz hediye de koydum icerisine.^^



Nasıl olmuş yeni halimiz ? :)

Diğer tasarımlarını da görmek isterseniz sayfasına buyrun... Sawako Kuronuma - Blog Tasarımları

15 yorum:

  1. çok güzel oldu yavrum kenardaki kedi beni benden aldı :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ben de blogumu ilk açtığımda o kadar çok tasarım kısmıyla ilgilenmiştim ki çok iyi anlıyorum sizi...çok güzel olmuş şu takas olayını ben de imcelemek istiyorum kulağa hoi geliyor :) güle güle kullanın yeni yüzünüzü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim .. Gercekten zorlayici bir is.. Hala devam ettiriyorsa etkinligi bir ugra guzel tasarimlari var :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :) oyuncakları dört gözle bekliyorum:) Ama annemin onları saklayıp çeyize koyma gibi bir istediği var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarin elinde olurlar :) hevesini al ondan sonra kaldir:)

      Sil
  4. hayılı olsun yeni görüntün Sawako 'nunda ellerine sağlık :) o güzel oyuncaklar içinde senin ellerine sağlık :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler aysem :)cok isteyince oluyormus :D bisekilde karsimiza cikiyor

      Sil
  5. Eski halini bilmiyorum ama suanki halini cok begendim ben de. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim benim batirdigim halini gormediginiz iyi olmus :)

      Sil
    2. Tesekkur ederim benim batirdigim halini gormediginiz iyi olmus :)

      Sil
  6. Bloğun cidden hoş olmuş :D
    Güle güle kullan^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma