1 Ekim 2015 Perşembe

Takı Kutusu Etkinliği

Paslanan ve tozlana ipliklerimin silkelemenin vakti geldi de geçiyor bile. Örgülerime kavuşmamla huzura ermemin şerefine etkinlik başlatıyım dedim. Hem herkesle sohbet ederek örmek kadar eğlencelisi yok bunu fırsata dönüştürmek gerek ^^

Model olarak küçük bir şey seçtim ki açılışı bununla yapalım dedim. İlerde büyük bir model de yapmayı düşünüyorum. Daha önce de bir deneme yapıp tarifini paylaşmıştım, bu sefer ki model onun gelişmiş hali ve acemiliklerini ortadan kaldırdığım kullanışlı hali :) 

Bu da örecek olduğumuz modelimiz ; 




Yine etkinlik Facebook sayfam üzerinden olacak. Ayrıca tarifi blogdan paylaşacağım. Örmek isteyenleri bekleriz.... Sormak istediğiniz sorularınızı blogdan yada facebook sayfasında etkinlik bölümünden sorabilirsiniz... 

5 yorum:

  1. ooo gelmiş bile etkinliğimiz :D :D hayırlı uğurlu olsun şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vatana millete hayırlı uğurlu olsun :D beklerim ayseee senin aynanın önü boş kalmıs :)

      Sil
    2. demi ama olmaz öyle boş ayna önü hemen senin etkinlikle dolduralım boşlukları :D

      Sil
  2. hayırlı olsun juju bu kez de ben yine yoğum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerime senin katildigin gunu tarihe kaziyacam ^_^ olsun sen hep sedteksin biliyorum ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma