27 Ekim 2015 Salı

Hafta Sonu Hobi Saati

Merhabalarr..

Biliyorum bayadır blog boşlarda . Aslında yazacak bir şey bulamadığımdan, konu var ama ben pek yazıya dökemiyorum açıkcası.. Bu aralar örgüden de soğutulunca iştahımı kaçırdılar diyebilirim.. Neyse başka bi zaman onuda anlatırım belki .. İlham perilerini kaçırmadan arada Allah ne verdiyse üretmeye devam... 

Hafta sonu Kuzenim vardı yanımda benden anahtarlık yapmamı istedi. Sonrada ben kendim denemek istiyorum diyince elde ne kadar malzeme var döktüm önüne.. Hayatında ilk defa keçe ile karşılaşan kuzenim benden iyi sonuçlar çıkardı diyebilirim.. Sanırım bizim keçe ile yıldızımız pek barışmadı.. ^^



Fazla dağılmışız demii ^^' Bu daha toplu hali birde sonunda görseydiniz. 



Kuzenim kendine anahtarlık yaparken bende ona uzun zamandır istediği kitap ayracını yaptım. İtiraf ediyorum her defasında ertelemiştim yapımını yaptıktan sonra keşke daha da erteleseydim dedim. Sıkı bir Merlin fanı olan kuzen şimdilerde ayracı ile bana nispet yapıyor. Kabul ediyorum kendime yaptıklarımdan daha güzel oldu.. Kıskandım mı ne :P



İlerliyen dakikalarda anneminde bize katılmasıyla hobi saati yaşamış olduk. Birlikte bir şeyler yapmak eğlenceli oluyormuş ama kısa sürdü tabii yine yalnız kaldık . Tek başına üretime devam :) Geride kalan dağınıklılığı da toplamak bana kaldı.. Keşke birde toplayıp gideydin iyiydi Kuzen ^^

Nasıl olmuş bizim çalışmalar ? Strese , can sıkıntısına bire bir iyi gelen hobi dallarına kendinizi bırakmaktan hiiiç çekinmeyin gerçekten cok iyi geliyor. Haksız mıyım ?

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyleee ... Hoşça kalın :) 

10 yorum:

  1. Merve'ye keçe almak lazım onda ışık var keçe ile neler yapar neler ben diyim :)
    kitap ayracı güzel içindeki herif ıyk yani :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyordu zaten kece aliyim ben kendime diye cabuk sıkılmazsa devem eder belki. Amaaa merline laf yok izlemedin de ondan oyle geliyiiii :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar yaa ben de belki sınav haftasından sonra denerim bir şeyler. Ha bu arada ilk amigurumimi yaptım çok da güzel oldu bir çaylağa göre fakat uzun ömürlü olmadı kkkkk oldukça zevkli bir uğraş beni amigurumi ile tanıştırdığın için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden uzun omurlu olmadi ki merak ettim simdi :) istedigin zaman her turlu soru sorabilirsin yardimci olurum.. ^^

      Sil
    2. Bacaklar ve kollar çok çelimsiz oldu :D Zaten ondan önce de kardeşime kaptırmıştım :P Çok teşekkür ederim yardım lazım olduğunda buraya uğrayacağım ^^

      Sil
  3. ohh ohh hamarat kuzenler siziii merveye iltifatlarımı ayrıca yapmıştım maşallah güzel olmuş kalpler :D :D :D merlinnnn bencede süper bi filmdi :D :D ama ayraç olarak ilginç bi tasarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tassrim fikti merveye ait benle kalacagim diye tasarimi gelisti kizin :) tesekkurler aysem :)

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu bir sayfada gordum we takibe aldim blogumada bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himmm hangi sayfaymis acep :) hosgeldiniz ... Gidiyorum hemen sayfaniza ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma