28 Eylül 2015 Pazartesi

Hama'dan Kitap Ayraçlarım ^^



Yazın ortasın da örgü öremeyince kendimi kitaplara vermiştim ama konuları pek fazla sarmayınca bir bakmışım elimde yarım bıraktığım kitaplarım çoğalmışlar. Nerede kaldığımı da hatırlamayınca çoğu yerde kendime ayraç yapıyım dedim vurdum kendimi hama boncuklarına:)  Buna sebep benim meraklı yeğenlerde dahil çünkü nerde kaldığımı biliyim diye arasına elime ne geldiyse sokuşturmuştum, siz gidin çıkarın onları. ^^

Can sıkıntısının nelere kadır olduğunu bilemezsiniz. Benim fırmala abuk subuk işlerimin genelde o anlarda başrol oynadığını bir çok kez söylemiştim. Yine öyle bir anda hama boncukları ile yapıyım ayraçlarımı dedim ama benim yeğenler boncukları yarıya indirmeleriyle kalmayıp, içindeki bazı renkleride bitirmişler.. Elde kalan renklerle ne yaparsam o kar dedim ama fazla bir seçeneğim olmadı açıkcası. Daha aklımda kalan o kadar model vardı ki renk seçeneğinin azizliğine uğradım.. 

Buda benim bir başlayınca vurup öldürdüğüm ayraçlarım ^_^ Artık birden çok ayracım oldu. Talipçisi de çok oldu bakarsınız yine elde bir şey kalmaz. :) Napıyım dayanamayıp dağıtıyorum yine huyum kurusun :) 






 Bunlarda en son toplu halleri , renk seçeneği azizliği yüzünden pikachu ve pony modelini bir daha yapamayacağım, o sebeple kimseye vermiyorum onları :D 




13 yorum:

  1. ahahah eli açık aşkım oikaçu ve ponny senden önemli mi der verirsin bana :D :D ama ben minnie ve o şeyi istiyorum anladın sen onu :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaha onları senin için ayırdım bile inşallah kırımladan gelirler :) pikachu istersen sansımı deneyim sınırları zorlamak gerek bazen ^_^

      Sil
  2. Ne sabır var sende ya. Maşallah . Bidicik bidicik çok şeker olmuşlar . Ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) hama boncuklariyla biseyler yapmak cok eglencelidir tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Yaa gerçekten çok yeteneklisin ben daha seni bir kaç aydır takip ediyorum ve yaptıklarına hayran kalıyorum hatta senin yaptığın gibi amigurumi yapmaya çalıştım olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim begenmenize sevindim ^^ neden olmadi ki acaba istediginiz zaman soru sorabilirsiniz yardimci olmaya calisirim :)

      Sil
    2. Sebebi ben solağım bütün izlediğim videolarda resimler de sağ eliyle gösteriyorlar bana da ters geliyor maalesef ki :/

      Sil
    3. hıııı alış tarzı farklı olabilir ozaman ama ıyı arastırırsanız bulabilirsiniz yardımcı olacak birini ..

      Sil
    4. Hevesim kaçtı zaten inşallah üniversite sınavından sonra :)

      Sil
  4. hahhhahha boş işler müdiresi olarak herşey yapılır :D :D ellerine sağlık amaaa kerimeciğim sana leyynnnn benim gözüm kaldı pikaçuda ama nihan onları vermem deyince susutuğu belirtir arz ederim bacım hahahha ayy pardon bi an viberdeyiz sandım da :D :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bize her yer viber ^^ istedigin pikachu olsun sinirlari zorlar yaparim sana ben pikachudan :)

      Sil
  5. Sen ne kadar yetenekli birisin böyle..Kesinlikle bu yeteneğini kendine saklama bence.Bir şekilde değerlendirip bunu işe dökebilirsin bile.Sadece ayraçlar için değil oyuncaklar içinde söylüyorum tabi ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) oyuncaklarimi zaten satiyorum siparis uzerine oruyorum veya istedikleri bir model varmi diye soruyorum :) kendime cok saklamiyorum hatta herkesle beraber ormek uzere etkinlikler duzenleyip ogrenmek isteyenlerede elden geldigince yardimci oluyorum:) ayraclara gelince de hama zevkli is ama pek saglam bisey olduklari soylenemez destekverilmesi lazim cok kirilgan bir yapisi var :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma