18 Eylül 2015 Cuma

Amigurumi Kaktüs

Uzun bir aradan sonra merhaba :)

Yoğun geçen yaz döneminden sonra artık sakin geçen günlerime kısmen de olsa geri dönen ben bu sene örgüye çok fazla kendimi veremeyeceğim sanırım. Geçen yaz başlarında aşırı satış yapmaktan yakınan ben bu sene hiç satış yapamayacağım diye dertleniyorum. İnsanoğlu hiç bir zaman memnun olmazmış.. Üstüme alıyorum bu lafı ^^'

Vermiş olduğum sözleri bile aşırı yoğunluktan yerine getiremeyen ben gecikmeli faiziyle yerine getiriyorum şuan :) İlk işe kardeşimin istediği kaktüsle başladım. Kendisi yurt dışında ve ben yaz başlarında başlayıp yarım bıraktım. Onun gitmesine yakın yaz telaşı arasında bitiri verdim. Bu günün işini yarına bırakma demişler, iyi demişler son zamanlarda kendi kendime söylediğim tek sözdür kendileri..


Nasıl olmuşuz biz ? :) 

Kaktüs dekorlara baya bi merak sardım bu aralar ilgimi çeken taraflari var nedendir bilinmez :) Kardeşim bana dekor olarak kaktüs istediğini söyleyince Ayşe'nin yaptığı kaktüslerden kopya aldım. buradan bakınız..  Zaten içimde kalmıştı onun saksılar.. Ördüğü zaman Kerime ile çok kıskanmıştık. Bende kendime olmasa da kardeşime yaptım bir benzerini ama onun yaptığı daha bi şirin oldu . Benim saksılar büyük olduğundan sanırım. 

Resimlemeye bile fırsatım olmadan valize koyduk direk. Hatta iç kısmını çıkabilen yaptım ki ilerde saksılara bir şeyler ekmek isterse rahat kullanabilsin istedim. Eve gider gitmez resmini yollayan kardeş cansın.. ^^ Keyifle kullan.. 

Dipnot 1 : 
Tarifini soran arkadaşlara buradan sesleniyorum.. Başlarda tarifini yazmaya kalktım ama sonrasında acele ile bitirdiğimden tarfini yarım bıraktım . Kafama göre takıldım yani. basit hatlardan oluştuğu için bu işle uğraşanlar az çok anlayabilirler. Ama buna benzer örmek isteyen çok kişi olursa ana temeller hakkında bilgi verebilirim.. Zira ördürmek isterdim de boyut önemli olduğundan sayılar tutmaz. Çok soran olduğundan yazma gereği hisettim. 

Dipnot 2 : 
Saksıları da soran çok kişi oldu onlarada toplu cevap veriym. Saksıları Ankara'dan teyzeme sipariş verdim. Rastgele gezinirken denk gelmiş aradığın buydu diye haber verdi sağolsun. Çiçekçiler de yada ıvır zıvır satan dükkanlarda bulmak mümkünmüş. Nadir de olsa alışveriş merkezlerinde de bulunabiliyormuş. İyi gezmek gerek bazen :) 




10 yorum:

  1. çok bayıldım biliyorsun.. kardeşim olmadığı için sizi kıskandığımı da biliyorsun :) Gülşah güle güle kullansın senin de ellerine sağlık Nikim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızzz biz variz yaa kan bagı olmasada :) hem bir daha denk getirirsem bunlardan aklımdasın :) kendimede alacagım cünkü eksik kalmayalım bizz. hıh ayseye yok .. ^^

      Sil
  2. Ya ama bunlar çok güzel keşke benimde böyle yeteneklerim olsa. Bayıldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ aslında zor bir dal değil hazır tarif modellerden örüldüğü sürece :) deneye bilirsin. :)

      Sil
    2. Ben tığ tutmayı bile bilmiyorum. O yüzden bana çok fazla zor. Anca bir sökük dikebilirim o kadar,bu alanda başka meziyetim yok.:D

      Sil
    3. Herkesin icinde bi sanat dali yatarmis seninkide baska yonlerde demekki :D

      Sil
  3. ahahahha banamı laf attın kız ben severek kullanıyorum kaktüslerimi Gülşaha yaptıklarında ayrı bi güzel oldular valla güle güle kullansın :D :D benim kaktüsler koçtaştandı :D gerçeğine bakamayınca boş kalan kaktüs temalı çalışmaya başröllük yaptı :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah hasetlendik ama biz ayse kem gozle bakiyoruz ona basina bir is gelirse bizden bil ^^ saka bir yana cok sevimliler seninkiler ikimizinde ellerine saglik ozaman :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma