5 Ağustos 2015 Çarşamba

Ne Haldeyim Ki Ben ? #1

Avrupadan gelen abi, kız kardeş ve halalar sayesinde çok yoğunum. Çoluk çocuk ortada cirit atıyor. Laftan anlamayan kuzenlerle başım dertte "cadı Nihan" modundayım..İki güne bir olan düğün, sünnet veya kına davetleri ise cabası ^^'  ee bizim avrupalıların alışveriş sevdasından bahsetmiyorum bile.

Tv denen icadı unuttuk ama internet denen icadı asla unutmadík... Evin her köşesin de biri elinde telefon mutlaka nette. Sanırım tek vakit ayıramayan benim -_- Ev kızı olmak zor iş bütün iş bana bakıyor her ne kadar yardım edenler olsada.  Nete sadece yarı uykulu, gözleri  zorla açmaya çalışarak bakıyorum.

Arada gelen blog bildirimlerinden, bloğum yoğun olmasada bloğumu özlediğimi hissettirdi. Blog yazılarının genelini okuyup yorum yapamamak ve yapılan yorumu takip edememek bu aralar bende zor...Özellikle de en son yazımın bayram yazısı olduğunu fark edince bişeyler yazıyım dedim ama aklıma hiiiiç bir şey gelmedi..

 Kerime ve Ayşe ' yi özledim fazla ayrı kaldik biz. Arada resimler videolarda atsak birbirimize yetmiyor bize , sms yaptik arada hasret gideriyoruz. Yeni arkadas edindim ben ailemizin yeni üyesi "pamuk" tavşan aldım. Aslında yeğenim istedi bende çok istiyordum onu bahane edip aldım,  klasik bir ad evet yeğenim tutturunca ismi bu olsun diye ceviremedik onu.



Çok kokar demişlerdi bende bahçeli ev dışarda durur diye niyetlendim ama kedi köpek zarar verir diye evin altındaki bodruma koydurdular ve gerçekten kokuyor evde beslenecek bir hayvan değil ! Dışarı yuvada yaptırmadılar yeğenim gidince birine verecekler. Başlarda karşı çıkan ben, büyüdükçe yaramazlaşan tavşandan ve aşırı kokudan rahatsız olup verilmesinden yanayım. Oysaki ne hayallerim vardı çok fazla kokmayacaktı ve gül gibi geçinip gidecektik sorumluluğunu kabul edecektim..

Bu aralar kitap aşkım kabarık bin muhteşem güneş kitabına başladım.Arada boşta kalınca okuyorum ama ne hikmetse beni bir türlü sarmadı konusu.. Daha çok macera , gizem, aksiyon seven ben değişiklik ediyim arada dedim ama ihhh sevmedim okumaya elim gitmiyor. Elif gibi sevmek okumaya çalıştım. Hiç bişey anlamadım, ortada bir elif var ama Allah aşkımı yoksa sevdiği kız mı belli değil. Şiirde ordan oraya geçişler çok var. Üstelik şiir kitabı olduğunu bilmeden aldım. Neyse ki o kitabı beğenmeyenin tek ben olmadığımı öğrenince çok sevindim :)



Sıcaklar herkesi yorduğu gibi bizide yordu bizim en şanslımız çocuklar . Kapı önüne kurulan havuzun tadını istedikleri zaman çıkarabiliyorlar. Halalarımın hain planları var içine atlayıp serinlemek gibi eşlik etmek için fırsat kolluyorum ama çocuklardan bize sıra gelmiyor..

İşte ben böyleyim bu aralar koşturmaca halinde ... Koca bir kış sakin sakin oturacağımdan tadını çıkarmaya bakıyorum.. :) 


12 yorum:

  1. Biz de komşumuzun civcivlerini bodrum katında beslemiştik ve bir kaç ay kokusu çıkmadı -.- bu nedenle evde hayvan beslemeye karşıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki adet de civcimiz var onlar da tavsanla beraber ayni yerde .. Dusun artik ordaki kokuyu pencerelerde acik ama fayda etmiyor.. :) bahcede hayvan beslemeyi severim ama buyuk sorumluluk istiyor. Allahin baligi bile azcik beklet suyunu kokuyor yaww :)

      Sil
  2. kıyamam kız sana :))
    nneyse az kaldı kışa :)
    ahh ahh bnde fena yogunum ne zormuş iki çoçuk yahu
    yagmur yaz okuluna gidiuor onu götürüp getiriyorum omer tam gaz devam gün geçtikçe dahada yaramaz olmaya başladı tek ümidim bu kış konuşmaya başlar sakinler oyuncak oynar vs vs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavas yavas dagiliyorlar bir araya kalmaz sakinliycem .. Omer cok degismis ve buyumus son resimkerde .. Sanada kolay gelsin cananim insallah kisa rahatlarsin sende benim gibi :)

      Sil
    2. ahh keşke ama hiç sanmıyorum görünen koy kılavuz istemez bu oğlan böyle gidecek nihan düz duvara tırmanan cinsten beimkisi enerjisi fazla geliyor :D

      Sil
  3. Ben nerede yaşadığını merak ettim şimdi. Bu kadar misafir ağırlanan ve sürekli düğün dernek olan bir yer neresi acaba :) anlattıkların film tadında bu arada.Demek sende kalabalık ailenin külkedisi kızısın.Benimde o modum vardır. Ama bu aralar uzaklarda bir yerlerde dinlenmedeyim çok güzel :D Yorgunluğunu anlayabiliyorum.Allah enerjini arttırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.. Bu sene herkes evlenmeyi kafaya koymus genellikle tanidiklar :)
      Evet dogru kelime o " kalabalik ailenin kulkedisi kizi" begendim bu sozu :)

      Sil
  4. Cadı Nihan ha :) )))) olsun disiplinli olmak iyidir. Kolaylıklar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha evet .. disiplinden anlasalar bize höt denilince otururduk bunlar oyle degıller valla :) sağolasın :)

      Sil
  5. ahhhh ya en çok bizi özlemene içerledim bak şimdi ben çok özledim laa sms te yaptık hayatımın sms sini gönderdim 15 günde ama ıhhhh bi viber bi face gibi değil :D :D :D neyse kendimizi bırakalım o havuza bende dalabilirmiyim pek kocamaaaannn gördüm ee valla kıskandım bende istiyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizsiz olurmu yaa sms ayni havaya vermiyor en azindan resim atamiyoruz gel gel ben sana ozel kurdururum havuzu hepimizi alir icine :)

      Sil
    2. hahahhaa kızz ne diyon valla geldiğimde isterim :D :D :D :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma