17 Temmuz 2015 Cuma

Hayırlı Bayramlar ^^


Hayırlısıyla bir ramazan ayını daha bitirdik, Rabbim bir sonrakini görmeyi herkese nasip eder inşallah. :)  Erken kalkmanın vermiş olduğu mahmurluk ile bugün bayram erken kalkın çocuklar eşliğin de uyanmayı çok isteyen ben bu bayram miskinlikle uyandım.

Büyük ev olmanın vermiş olduğu sorumluluk ile erkenden işimi görüp giyindim. Kimse gelmeden amca ve halaya uğradım. Uzaklardan gelen davul zurna seslerine dayanamayan halalarım, en son kapıya gelen davulcudan halay havası isteyip başladılar oynamaya, kendimi halayın başında buldum bir an ^^ Kendileri avrupada olduklarından bayram havasından uzak kaldıkları için çocuk gibi sevinçlilerdi. Uzunca bir seneden sonra bayram harçlığı bile aldım hehehe ^_^ Yaş geçince parayıda kesiyorlar malesef ^^'

Bu sene harçlık verme sırası bana geldi. Geçen sene yeğenlerim "teyzem bize neden bayram harçlığı vermiyor, elini öptük bayram da para verilir "  diye söylenince bu bayram paralarını hazır etmek farz oldu bana . Zamane çocukları çok açık sözlü ^^

Ahhh!!! yaşlandığımı hissediyorum 6 yeğenden sonra, pabucum dama atıldı... Hayırlı bayramlar herkese , musmutlu ve güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle...^^

4 yorum:

  1. ahahah yeğenlerine can kurban :D e bana da harçlık veren olmadı :D
    iyi bayramlar Nikicimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe ben aldim harclik :) yegenlere can feda canim ama yaslandigimi hissediyorum :) sanada iyi bayramlar kerosum :)

      Sil
  2. hahahahhah yaa ateyze olmak kolaymı şekerim :D elini öpene vercen harçlığı yoksa kurtulamazsın dillerinden :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ne yapalim yaslaniyoruz ayse Allahtan sadece ikisi vardir ya digerleride olsaydi? ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma