14 Temmuz 2015 Salı

Brit Of A Beauty Maskotu Gelin ve Damat

Merhabalar ; gelin ve damadımı tanıştırmaya geldim ben... :) Brit of a beauty dramasının maskotları diyorum ben onlara . ilk defa bir dizide amigurumi kullanılmıştı. Her ne kadar Nabrut'un isteği üzerine denerim desem de acabalarımla birlikte merakta etmemiş değildim hani.. ^^ Kendini deneme ve geliştirme olarak görüyorum bu tarz modelleri ben. Her defasında yeni şeyler deneyip keşfediyorum, çoğu yerde sinirlenip pes ettiğim doğrudur. Yılmak yok deyip yola devam...

Uzun bir süredir elimdeler bu keratalar. Acaba yapabilir miyim? Diye çok tereddüt edip, kortuğumu başıma getirdim. O kadar çok inceledim ki örerken, bazen elime almayıp sırf resime bakarak teoriler ürettim. Gözü nasıl olur ki bunun?, acaba benzeyecek mi?, saç stilini tuttura bilirmiyim ki?.....



Bir yerden başlamak gerek dedim ve gövde, kıyafetler derken modeli çıkardım. En kilit noktası saç stilleriydi, karekterlerin ve orjinal modelin en can alıcı kısmi.En çok kafayı bu kısma yordum. Yapabildim mi? HAYIIIRR...!!!! En uzun üzerinde düşünü ördüğüm model olarak tarihe geçirdim bunu.. Yaz olmasının da etkisi var tabiki..

Gelin hep beraber karşılaştırma yapalım.


Orjinal modelimiz bu 


Bu da benim yapmaya çalıştığım, ya da benzetmeye desem daha doğru olur ^^' 
Yanlış görmediniz.. Saç stilini damat beyimizin beceremedim..:( Evirdim çevirdim farklı modeller düşündüm ama yok. Klasik erkek saçı modeli yapmaya karar verdim sonun da. Ama bu sefer de farklı bir karakter çıktı ortaya. Oysaki orjinal bebek esas oğlana bir o kadar da benzetilmişti saç stili ile :( 

Nabrut'un dizi ile ilgili sayfasından aldım bu kareciği ^^

Takıntılı bir insan olarak hala saç stilinin nasıl yapıldığına dair düşüncelerim var. Yapamadım ya azıcıkta yenilgiyi kabullenemem durumu.... İçim içimi yiyor resmen.. Açıkcası yapamadım diye ben beğenmedim kendi yaptığımı, içime sindiremiyorum bir türlü.. Sınıfta kaldım bu sefer kendi gözüm de. 

Sizler nasıl buldunuz peki ? Her türlü eleştiriye açığım yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.... 

14 yorum:

  1. Ay seninkiler daha şirin olmuşlar 😀 yalniz gözleri onlarin biraz daha bitişik görünüyor yada resimden öyle algiladim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İplik Farkliligi diyelim cunku yakin yapinca sasi goz gibi fazla yakinnoldilar en uygun pozisyon buydu :) daha ince iple orulmus sanki tesekkur ederim bu arada ^^

      Sil
  2. Çok beğendim..Çok tatlı olmuşlar.ellerine sağlık..
    Erkek maskotun arka saç kısmını neden uzun bıraktın? Garip mi duruyordu? Birde orjinal halinde o bebeğin saçına bir şey sürmüşler bence ya da ipin cinsinden dolayımı öyle dik duruyor bilemedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ^^
      Sac baska turlu olmadi cunku orjinal bebekde cok degisik yapmis sanirim dikerek yapmis mahvedecem diye cesaret edip deneyemedim.. On kismina gelince hala cozemedim sprey siksam nasil olurdu ki acep? :) sac kismi vasat :(

      Sil
  3. Birebir benzemese de çok güzel olmuş. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) evet birebir benzemediler malesef sinifda kaldim ....

      Sil
  4. Bence senin yaptıkların daha güzel ve şirin olmuşlar .Özellikle gelin çok şirin olmuş. Sende benim gibi ördüğün birşey güzel olsada kabullenemiyorsun.İlla örnek aldığın modelin aynısını tutturacaksın yani.Bende yaptığım örgüyü güzel olsa bile aslına benzetmek için defalarca söker, yeniden örerim.Böyle bir örgü bot var elimde kıştan beri sökmekten bitiremedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bu dunyadamyanliz olmadigimi biliyordum ^^ evet azcik takintiliyim illa olacak ama malesef tutturamadim .. Yinede kafam da acaba saci soksemmi diye dusunmeden edemiyorum :)

      Sil
  5. bence güzel ben beğendim. içine sinmediyse sen bilirsin kuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinde sorun yokta damat dugunden kacacakmks gibi geliyor napim :)

      Sil
  6. burdanda yorum yapimmi :D :D
    yok yok yapmıyayım ben beğendim bu halini tek sorun yada sorun demiyeyeim benzemiyo demene sebep diyelim saç rengi oldu bence .. damadın saç rengi gelinde olmalıydı açık renk olduğu için kesim modeli belli oluyo koyu renkte okadar göze batmazdı diye düşünüyorum hala :D :D
    ama yinede güzeller işte güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İplik renginiide kafaya taktim zaten az daha duruyum degistirecem sac mkdelinii heralde :) harbiden ha geline niye yapmamisim bu sac modelini ben? Tesekkur ederim ayse kafama biseyide daha taktim ...

      Sil
    2. amanımmm kafaya tak diye demedim kız objektif baktım sadece
      bazen birebir aynısı olması şart değil sonuçta bu senin ördüğün senin elinden çıkan başlkasınınkine benzemez genel hatlarla benzesin yeter şekerim bakarak yapmada kafayı sıyırmamanın kuralı :D :D :D

      Sil
    3. Ahahahaha simdiden siyirdim ben ama dedigin gibi elden ele fark var tabiki birebir aynisi olmaz.... Ama yinede ben o saci yapamadim ya acayip gicik oldum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma