3 Temmuz 2015 Cuma

Bilgisayar özlemim :(



Bundan iki hafta öncesinde Rana beni telefon mimine davet etmişti. Genel olarak telefon kullanan biri olmadığım için mime cevap veremedim. Üstelik telefonum dışarıdan nete bağlanmıyor eski modellerden, 6 aydan 6 aya kontor yükleyerek kendisini hatırlıyorum.. Alo diyorum yetiyor^^

Telefonla yapacağım bütün işleri ben tabletle yapıyorum. Üstelik abimin "sana telefon mu ,tablet mi yoksa laptop mu alıyım ? " sorusuna, telefon kullanmadığım için ve elimizde jijī miz var hala çalışıyor diye tablet diyen ben çok pişman oldum... Tamam iyi hoş kullaniyorum tableti kokaylıkları oluyor ama bi jijī değil malesef.:(

 Jijī benim yaşlı bilgisayarımın ismidir kendisine isim bile verdim ^^ japoncada yaşlı manâsına gelen bir kelime. Bilgisayarın yerini ne tablet nede telefon tutamıyor ne yazık ki.. Annem her ne kadar yer tutuyor verelim birine tabletin var desede asla vaz geçemiyorum ondan. 12\13 senelik bir bilgisayardır kendisi, kaç kez format atıldı, ekran kartı yandı, cd raiter ı hala çalışmamakta direniyor,  kaç senedir bir fanı eksik çalışan, jijīm benim... Çok çektin beee...Dışarıdan bakıldığın de ilk günkü gibi dursada iç hastalıkları vardır.. Ama ona rağmen kopamıyorum ondan çok büyük bir aşk var aramızda..

Evimizin yakınlarına 3 kere şimşek düştü. İlk önce modemi yaktı yeni modem aldık, jijīye de hasar verdi modem girişinde sorun oluşmuş yaklaşık olarak bir buçuk aydır bilgisayarsızım... Resmen mumla arar oldum kendisini. Ne rahat bir şekilde dizi keyfi yapabildim (tablet vk dosyalarını açmamakta inatçı) nede adam akıllı film izleyebildim..Üstelik ben indirip izleyen biriydim tabletle bunu yapmak imkansız!

Yaz geldi bilgisayardan torunları alamıyoruz bahçede oynasınlar diye tamir işini ertelediler bizimkiler senin tabletin var idare et dediler. Resmen kendimi torunlara feda edilmiş hissediyorum..

Sizce;
-Bilgisayar mi?
-Telefon mu?
-Tabletler mi?

Bunlardan hangisi olmazsa olmazınız ? Bu dünyada tek olmadığımı düşünüyorum..:)



6 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin. Ne sadık bir bilgisayarmış jijī :) Ben de tavsiyeleriniz sonucu bilgisayar aldım ve şu an çok mutluyum darısı senin başına!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahmet okumayalim ya henuz ^^' Allahtan umkt kesilmez kendi avuntum .... Gulr gule kullan en iyisini yapmissin amiinn diyorum :)

      Sil
  2. Benimki 8 yaşındaydı geçen yıl yerine laptop aldım .Artık can çekişiyordu gürültüsü tüm evi kaplıyordu. Benim telefonumda internete bağlanmayan cisten ama ben bilgisayar almayı seçtim.Bilgisayarın yerini diğerleri tutmuyor.Ben telefon "alo" densin yeter düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet videolarin hepsini acsa sorun yok aslinda ama bazen en umulmadik anlarda acmamakta diretiyor.. Ee 8 sene daha idare ederdi o sizi :D jijī rutbesini almis ama ^^

      Sil
  3. jiji hahahha isme bak ayy bilmiyodum geldiğimde ordamıydı kız fark etmedim bile tanışsaydım keşke büyük şahsiyetmiş vesselam :D :D
    bende pc den yanayım her ne kadar eve almasamda iş yerimde sabah 9 akşam 5 başındayım ve tablette yapamıcağın herşey pcde daha kolay bana göre tablet sadece bak ve çıktan ibaret benim için :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aysem .. Ama jijīyi nasil kacirirsin kizim kocaman orda duruyordu gorulmeyecek gibi de degil ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma