9 Temmuz 2015 Perşembe

Anneannemle dizi izlersem !

Siz hiç anneannenizle alt yazılı dizi  izlediniz mi?

Anneannemi yakındır kore dizilerine alıştıracağım. Gündüzleri boş bulduğum da tv den açıp izliyorum doğal olarak benimle izlemek durumunda kalıyor. Ee tabi baştan sona diziyi özet geçmekte bana farz oluyor.. İşin en komik kısmı, bir bakmışım yorum yaparak izlemeye başlamışım, anneannem tamamíyla ele geçirmiş beni farkın da değilim önümüz de bir çekirdek eksik...^^

En son So Ji Sub'un Ghost dizisini izliyordum kendimi o kadar kaptırmışım ki anneannemin geldiğini bile farketmedim.. Okulun birin de garip olaylar oluyor, öğrenciler birbiri ardına intihar ediyorlar. Beyin katil peşinde olayları çözülecek.

Anneannemle muhabbetimiz ;


- İntihar sahneleri ve  anneannem "eee.. kıza bak niye atladı ki? Oğlan da gitti bak arkasından..  "

- Komao diye teşekkür eden kıza "komao diyor bak komao ne demekse artık"

- Farklı gelen şiveye tepki " nonino nonino diyorlar hep "

- ODiziyi kavramaya başlayınca, olayı çözemediği yerde sorulan sorulara itina ile cevap " kız ne dedi, oraya neden gidiyorlar, başlarına bi iş gelecek şimdi ..."


- Anlatsana neden atlıyor o bebeler damdan ? ^^

- Olaylar heyecanlanır pür dikkattiz ikimiz de ve anneannem; " aç aç sesini aç duymuyorum " ... Alt yazılı izlediğimizi ve okuyamadığının altını çiziyorum burda.


- dedektif kızın cama oturup kağıt parçasını almaya çalışırken; " eee!! aha buda düşüp ölecek. Ne işin var orda olur mu hiç öyle yavrum"

Dizinin çoğu yerinde anneanneme gülmekten komedi izler gibi oldum.Ve bölüm sonunda bütün gerçekler ortaya çıkar olaylar çözülür ama bütün suç benim -.-'   Bölüm bittikten sonra bana olan tepkisi ise "İzleme ha yavrum şöyle şeyler aa " ... Az önce sen de benimle beraber heyecanla  bakıyordun ama !!ʘ‿ʘ 

Buna benzer anısı olan var mı?


8 yorum:

  1. ahahahah :D :D: D gözümde canlandırıp öldüm bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneannemle bi daha bakmam , dizinin icine giremedim ...

      Sil
  2. Annem ne anlıyorsunuz bunlardan diyor sadece :) Ben heveslendirmeye çalıştım kaç kere ama olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha benim annem de oyle alt yazili dizi izleyebilecegini bilsem bende alistiriridim :)

      Sil
  3. kadın napsın ama yaa niye atlıyoki kızlar durup duruken kadınıda bezdirmişler atlamayın yavrum hahahahahha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha ertesi gun izlediklerini gercek gibi anlatmasini daha komikti :)

      Sil
  4. alt yazılımı geç....annem izletmiyor tv den anca telefon pc -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda sansliyim sanirim karismaz bana pek ve yanimda oturur.. Sıkıldığında diger tviye gecer :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma