7 Haziran 2015 Pazar

Ülkelere Göre Amigurumiler #2


Merhabalar :)

Amigurumi tarzları ve çeşitleri hakkında yazıma kaldığım yerden devam ediyorum.. Bir önce ki yazımda Rus modeller ve Japon amigurumilerinden bahsetmiştim.. Bu yazım da ise Taylandlılar ve yaptıkları işlerden bahsedeceğim..

Bu yazılar benim bugüne kadar gözlemlediklerim. Sizler belki de farklı düşünebilirsiniz.. Vee kaldığımız yerden devam ...

* Tayland Stili Amigurumiler

Benim kendi oyuncaklarımı yapmaya karar vermeme sebepler kendileri .. ^^ Facebook da keşfettiğim ve bir çok kişiyi tanımaya ve yaptıkları işleri beğenmeme vesile oldular. Gtupta herkes kendi tarzında oyuncaklar yapıyorlardı herkesin kendine has stilleri vardı ve birbirlerine de çok yardımcı oluyorlardı. "Ben niye kendi modellerimi yapmayım ki " dedim neyim eksik değil mi ama :)  Kısa zamanda olmayan ingilizcemle daldım aralarına ..

Her ne kadar son dönem de grup amigurumiden çıkıp başka örgü dallarına sarsada her işe 'sanat' adı altında bakıp ilgileniyorlar.. Samimi insanlar, hemen sizinle  kaynaşa biliyorlar ve üstelik tarif konusunda da çok yardımcı olmuşlardı bana ama kendi modellerimi yapmaya başladıktan sonra kabul etmemeye başladım.. Halâ bir model bulmak istesem anında yollayacaklarına eminim ^^ Ama bu değil ki Taylandlılar modelleri dağıtıyorlar, öyle bir düşünce yer etmesin ^^ Az sohbet edip arkadaşlık kurmadım onlarla meyvelerini topladım hehe :)

Tayland modellerden örnekler :

- Neungthida Boonard : Tamamiyle çiçek üzerine işleri var ve gerçekten güzel yapar . Kişi olarakta kendisink çok severim sıcak cana yakın bir arkadaş ^^

- Nui Ernik (Amima) : Amima bebekleri meşurdur. Farklı saç stili ile dikkat çekmişti. Sayfasi için Buyrun


- Wan Crochet : Süs köpeğini ondan esinlenerek yapmıştık , çokta yardımcı olmuştu bize ^^ Sayfası için Buyrun


- Armano Ginji : Farklı göz stililleri ile dikkatimi çekmişti.. Sayfasi için Buyrun


- Eakaphan Sittichai : Çizgi film karakterlerini cüzdan ve çanta olarak yapıyor. Sayfasí için Buyrun


- Rabbiz Nana : Gerçekten çok sevimli bebekleri vardir ^^  Sayfası için Buyrun


- Smile Dollz : Aklınıza gelen her çizgi karakteri kutu, çanta, cüzdan gibi modellere uygular.. Sayfası için Buyrun

Bunlar benim yaptikları işleri sevdiğim kişilerdir . Hem basit yöntemler hem de gayet süslüler . Amigurumi yaparken özellikle doğaçlama çalışmak isteyenlere fikir açısından yardımcı olabilecek modeller. Sayfalarını ziyaret edip daha çok modele ulaşabilirsiniz.. Yazı sadece taylandlılara özel oldu ama diger yazım da farklı modelleride tanıtmaya devam edeceğim... 

Ayrıcaa Taylandlıların facebook gruplarının linki ise ; 

https://m.facebook.com/groups/417460408268011?ref=bookmark

Diğer başlıklar için :

Ülkelere Göre Amigurumiler #1
Ülkelere Göre Amigurumiler #2

6 yorum:

  1. paylaşımına teşekkürler.. yeni bloglar tanıyacağız sayenizde... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog değil facebook sayfalari :) ama yararli ve guzel isleri varvar. Rica ederim bu arada :)

      Sil
  2. Neungthida Boonard nın yaptığı çiçeklere bayılıyorum ben. çok gerçekçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett sonradannbaslasada kendini buldu kiz guzel isler yapiyor :)

      Sil
  3. hepsi güzel bizimkiler hangi çeşit oluyo bide onu yaz bari :D :D

    YanıtlaSil
  4. Kiz bizede yer verecem yazi devaminda bizimde kendimjze has modellerimiz var :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma