11 Haziran 2015 Perşembe

sevimli ve kullanışlı dikiş setleri ^^ #2

Merhabalar ^^

Daha önce dikiş setleri diye bir başlık açıp farklı setleri tanıttım.. Linki yazının sonunda :) Bu sefer ki paylaşacağım setler daha farklı ve taşınabilir modeller.. Gerçekten yapmak isteyen olursa kendisine pinterst sayfasından sıkı bir araştırma yapsın çünkü bazen yapılış aşamasına da rastlamak mümkün.

Ben baktıkça iç geçirsemde arada deli tarafım beni dürtüp "yaparsın sen" diye baskı uyguluyor.. Halâ galip gelen taraf benim yenilmeyeceğim ona .. Göz ucuyla bakıp geçmek yeterli. :) ahh dikiş dikmesini bilsem bir dk durmam.. Gelelim bizim modellere ;

 Evdeki kutular ile denenebilir sanki ne dersiniz? Süslemek size kalmış.. 

 Yeşil uyumu göze ilk çarpan şey ama benim dikkatimi ondeki fare makaralar çekti. Acaba bitmis makaralara amigurumi ile kafa yapsam nasıl durur ki? 

 Eskimiş puf tabureniz var mı? Direk marangozhaneye.. elime geçse kesin yaparım bundan ^^ 


Asaleti ile oturan bu kırmızılı kıza bittim.. Değişik bir çalışma katlaninca kızımız içerisinde kalıyor..

 Aslında bu mini valiz tarzında ki modelin yapım aşaması da vardı. 

 Farklı bir açı ile piramit dikiş kutusu yöntemi oldukça basit. Farklı bir kumas ile yapılır diye düşünüyorum.

 En favori modelim bu benim ^^ yapanın eline sağlık. Keşke benim olsa der gibi bakıyorum ona ben ^^ her an başına bir iş gelebilir:) 

 Ayakkabı kutusu veya tahta kuyu ile güzel olacağına inaniyorum. Kedili kısımlar keçe ile olabilir..

 Bu ev modelinin Amigurumi versiyonu da vardı sanki , bana mı öyle geliyor acep ? Bilemedim ki ben ... 

 Zekice düşünülen bir model daha. Hem çok detaylı hem çok şık duran bir şey..

 Pembe gönlüm sende.. Kutu yenilemesi gibi değil mi? 

 Artık kumaşlar itina ile değerlendirilir.. Üstelik yapıştırma ile de yapılabilir dikmenin şart olmadığı gibi bana daha çok uygun gibi ^^' . 

 İstediğin gibi süsle ortaya çıkan sonuç yeter ki uyumlu olsun^^ 

 Mavi mavi masmaviiii .... :) sanırım kumaşla ilgilenen birine ait hehehehe :) 

Son olarak yine pembe gönlüm sende modeli . 

Resimler pinterestten alıntı olup örnek olarak sunulmuştur. :) İnsanın içi gidiyor değilmi bunlara baktıkça .. Profesyonelce çalışılmış ve kullanışlı hale getirilmiş her detay düşünülerek.. Kendinize yapmak ister misiniz? İşte size örnek modeller.. Yapmak isteyen yaptiğını adım adım paylaşmak isterse, paylaştığı sayfanın  linkini vermesi yeterli itina ile incelerim yorum kısmısı altta ^^ 

Diger başlıklar :

10 yorum:

  1. böyle güzel kumaşlarım olsun söz yapcam sana :)

    YanıtlaSil
  2. offfff ne güzeller bunlar bende istiyorummmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baykus ettim ya sana onunla idare et bakim sen :)

      Sil
    2. peki der boynu bükür ayrılıyorum hüüüüü kerime banada yap nolirrrrrr diye kerimeye sararım bende

      Sil
    3. Ahahahahahahhaha olur bak o ^^

      Sil
  3. sonuncuya bayıldım.. çok sevimli.

    YanıtlaSil
  4. Her ne kadar düğme bile dikmeyi sevmesem de , özendim kutucuklara. Bir ara boşluk bulduğumda denemek isterim .En azından evdeki dikiş setimin sevimsizliği gider kullanılmasa da . Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimsiz dikis kutularina elveda ^^ insallah daha da guzelini yaparsiniz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma